فواید استفاده از صندلی پشت توری چیست؟ در یک اداره صندلی های متنوعی مورد استفاده قرار میگیرد که هرکدام کاربرد خاص خودشان را دارند. تکیه گاه برخی از صندلی ها از جنس فوم است و برخی دیگر کمی متفاوت هستند.

صندلی های توری به دو دسته کامل توری و پشت توری تقسیم میشود که فواید استفاده از صندلی توری راحتی بیش از حد و خنکی در کار کردن است که در مدل صندلی کامل توری این ویژگی بیشتر است، تفاوت صندلی توری با صندلی های اداری معمولی در این است که صندلی اداری معمولی از چرم و یا پارچه میباشد ولی صندلی توری از تور میباشد و به رنگ های سفید و مشکی تبدیل میشود.

در این مقاله قصد داریم به فواید استفاده از صندلی پشت توری بپردازیم و مزایا و معایب آن را باهم بررسی کنیم.

فواید استفاده از صندلی پشت توری

صندلی پشت توری

هر کدام از مدل های صندلی مزایا و معایبی دارند. صندلی پشت توری نیز مزایا و معایب خودش را دارد. در اینجا قصد داریم درباره فواید استفاده از صندلی پشت توری بیشتر توضیح دهیم و مزایای استفاده کردن از آنها را بیان کنیم.

حتما برای شما هم پیش آمده که گاهی مجبور شوید طولانی مدت بر روی صندلی بنشینید و منتظر باشید و یا کاری انجام دهید. اگر روی صندلی ای عادی نشسته باشید احتمالا بعد از مدتی شروع به عرق کردن از ناحیه کمر کرده اید که باعث شده بسیار کلافه بشوید. مخصوصا اگر فصل تابستان و هوا گرم باشد نشستن بر روی صندلی بسیار اذیت میکند. یکی از مشکلات اصلی استفاده از صندلی های عادی همین موضوع می باشد.

یکی از فواید استفاده از صندلی توری ضد عرق بودن آن می باشد. با استفاده کردن از صندلی های توری، به علت تور قسمت پشتی آن این مشکل حل می شود. با وجود تور در ناحیه پشت، هوا به راحتی جریان میابد. پس در نتیجه با وجود جریان هوا در این ناحیه، شما احساس خنکی میکنید و به مقدار قابل توجهی کمتر عرق می کنید.

یکی دیگر از مزایا استفاده از صندلی پشت توری بهداشتی تر بودن این مدل صندلی است. هنگامی که شما روی یک صندلی معمولی نشسته اید و عرق کرده اید در قسمت پشتی صندلی رطوبت ایجاد می شود. با توجه به رطوبت ایجاد شده و گرما، مخصوصا در فصول گرم سال، شرایط ایجاد و رشد قارچ و باکتری مهیا می شود.

با این تفاسیر استفاده از صندلی پشت توری مخصوصا در فصول گرم سال علاوه بر بهداشتی بودن باعث خنک تر شدن می شود و فعالیت شما را ساده تر می کند.

آیا صندلی های پشت توری راحت هستند؟

صندلی پشت توری راحت

برخلاف تصور بسیاری از افراد، صندلی های پشت توری که برخلاف صندلی های فومی که دارای تور در ناحیه پشتی هستند، صندلی های بسیار راحتی هستند و بعضا از صندلی هایی با تکیه گاه فومی نیز راحت تر هستند.

بسیاری از افراد فکر میکنند به دلیل اینکه در ناحیه پشتی این صندلی از تور استفاده شده است و برخلاف دیگر صندلی ها از فوم استفاده نشده، راحتی صندلی های دیگر را ندارد. اما این تصوری بسیار اشتباه است. 

در ساخت صندلی های پشت توری نیز اصول ارگونومیک رعایت می شود و مانند صندلی های دیگر راحت است. اکثر این صندلی ها مانند باقی صندلی ها دارای جک تنظیم زاویه و ارتفاع نیز می باشند تا علاوه بر خنکی حسی بهتر به افراد منتقل کنند.

آیا صندلی های پشت توری کیفیت قابل قبولی دارند؟

صندلی های پشت توری برخلاف تصور عموم مردم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. تورهای استفاده شده در تکیه گاه صندلی های پشت توری بسیار مقاوم هستند و در صورت استفاده صحیح از آن، طول عمری مشابه با سایر صندلی ها دارند. پس اگر در خرید این مدل صندلی شک دارید میتوانید با خیالی راحت تهیه کنید و از فواید استفاده از صندلی پشت توری لذت ببرید.

از صندلی های پشت توری در چه دکوراسیونی استفاده می شود؟

صندلی توری

با اینکه فواید استفاده از صندلی پشت توری مش بسیار زیاد است اما از این صندلی در بسیاری از دکوراسیون ها نمیتوان استفاده کرد و با وسایل آن همخوانی ندارد. از این مدل صندلی بیشتر در دکوراسیون های مدرن استفاده می شود. ترکیب این صندلی ها با وسایل مدرن بسیار جذاب می شود.

به طور مثال اگر شما اتاق مدیریتی مدرن میخواهید می توانید از ترکیب صندلی مدیریت پشت توری و میز های مدیریت سفید استفاده کنید تا ظاهری بسیار جذاب و مدرن به اتاق مدیریت خوش ببخشید.

چرا باید صندلی پشت توری تهیه کنیم؟

اهمیت استفاده از صندلی پشت توری

با توجه به اینکه صندلی های پشت توری به تازگی طرفدار پیدا کرده و مورد استفاده قرار میگیرد ممکن است خیلی از افراد در خرید آن تعلل کنند و شک داشته باشند. اما با توجه به فواید استفاده از صندلی پشت توری که در بالا ذکر شد، استفاده از آنها بسیار تصمیم خوبی میباشد.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در خرید صندلی پشت توری برای اداره خود شک دارید و همچنین تمایل دارید که در طول مدت نشستن بر روی صندلی احساس گرما نکنید و عرق نکنید پیشنهاد ما به شما تهیه یک صندلی توری میباشد.

چه افرادی باید صندلی پشت توری تهیه کنند؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که زمان بسیار زیادی را روی صندلی مشغول به انجام کار می شوید احتمالا تا به امروز حداقل در فصل های گرم دچار مشکل عرق کردن کمر خود هنگام نشستن شده اید. پیشنهاد ما به شما استفاده از صندلی های پشت توری می باشد. بدین ترتیب با استفاده از این صندلی ها مشکل عرق کردن شما تا حد زیادی برطرف می شود.

همچنین اگر به دنبال صندلی مدیریت پشت توری هستید می توانید از صندلی مدیریت های ما دیدن کنید.