میز مدیریت کلاسیک چیست و ویژگی های آن چه مواردی است؟ میز مدیریت یکی از وسایلی است که همانطور که از نامش پیداست میز مخصوص مدیر شرکت است. میز مدیریت انواع مختفی همچون میز مدیریت لمسه، وکیوم، دو تکه، مدرن و … دارد که یکی از جذاب ترین آن ها میز مدیریت کلاسیک نام دارد.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر درباره میز مدیریت بر روی میز مدیریت چیست کلیک کنید.

در ادامه به این موضوع میپردازیم که میز مدیریت کلاسیک چیست و ویژگی هایی مانند جنس آن را بررسی میکنیم. در آخر نیز به بررسی نکاتی که به هنگام خرید باید توجه کنیم اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

میز مدیریت کلاسیک چیست

میز مدیریت کلاسیک یکی از انواع میزهای مدیریت است که میتوانید آن را برای شرکت خود تهیه کنید.

این نوع میز مدیریت ظاهری قدیمی و کلاسیک دارد و بسیاری از افراد که تمایل به دکوراسیونی قدیمی در محل کار خود دارند از این گونه میز برای محل کار خود استفاده میکنند.

میز مدیریت کلاسیک تفاوت های بسیار زیادی با سایر میزهای مدیریت دارد، مهم ترین تفاوت استفاده از جنس مغزی چوب و منبت کاری های بسیار زیاد است که به میز ظاهری کلاسیک میبخشد.

برای اطلاعات و آشنایی بیشتر باید بررسی کنیم که ویژگی های میز مدیریت کلاسیک چیست و چه خصوصیت هایی دارد که آن را از سایر میزها متمایز میکند.

ویژگی های میز مدیریت کلاسیک

ویژگی های میز مدیریت کلاسیک

با وجود اینکه امروزه تمایل افراد به خرید میزهای مدیریت کلاسیک کمتر از گذشته شده است اما همچچنان بسیاری از افراد طرفدار این سبک از میز مدیریت هستند و دلیل آن را میتوان در ویژگی ها و مزیت های بسیار زیاد میز مدیریت کلاسیک دانست.

جنس میز مدیریت کلاسیک چیست؟

مهم ترین ویژگی که باید ذکر کنیم، جنس میز است. میز مدیریت کلاسیک را معمولا از ترکیب چوب راش و ام دی اف میسازند که هم باعث زیبایی بیش از پیش آن میشود و هم مقاومت میز را در برابر بسیاری از عوامل بالا میبرد.

مناسب ترین رنگ برای خرید میز مدیریت کلاسیک

شاید از خود پرسیده باشید که مناسب ترین رنگ برای میز مدیریت کلاسیک چیست و چه رنگی انتخاب کنیم که هم جلوه ای زیبا داشته باشد و هم مناسب با دکوراسیون اتاق مدیریت باشد. معمولا میز مدیریت کلاسیک در رنگ های فندقی، گردویی و یا تیره انتخاب میکنند تا ظاهر کلاسیک صندلی حفظ شود.

آیا میز مدیریت کلاسیک کیفیت قابل قبولی دارد؟

میز مدیریت کلاسیک را میتوان یکی از با کیفیت ترین ها در دسته میز مدیریت در نظر گرفت. با توجه به اینکه جنس آن از چوب راش و ام دی اف است کیفیت بسیار بالایی دارد و دربرابر بسیاری از آسیب ها همچون ضربه و آب مقاومت بسیار زیادی دارد.

حال که میدانید میز مدیریت کلاسیک چیست و با ویژگی های میز مدیریت کلاسیک آشنا شده اید شاید اکنون به خرید آن برای شرکت خود به صورت جدی فکر کنید. به همین دلیل میخواهیم نکاتی را که هنگام خرید باید به آن توجه کنید را بررسی کنیم.

نکاتی برای خرید میز مدیریت کلاسیک

نکاتی برای خرید میز مدیریت کلاسیک

امروزه برای خرید انواع میز اداری همچون میز مدیریت، میز کارشناسی، میز کارمندی و … باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنید و قطعا نمیخواهید با پرداخت هزینه زیاد میزی تهیه کنید که کیفیت لازم را نداشته باشد و یا نیازهای شما رو فراهم نکند. در ادامه بررسی میکنیم که مهم ترین نکات به هنگام خرید میز مدیریت کلاسیک چیست.

برای اطلاعات بیشتر درباره انواع میز اداری بر روی انواع میز اداری چیست و تفاوت آن ها با یکدیگر کلیک کنید.

ابعاد میز مدیریت کلاسیک

اولین نکته ای که هنگام خرید میز مدیریت کلاسیک باید به آن توجه کنیم ابعاد میز است. طول استاندارد این مدل میز 180،200 و 220 سانتی متر و عرض آن 70، 80 و 90 سانتی متر میباشد. به همین دلیل به هنگام تهیه میز باید در ابتدا ابعاد اتاق خود را در نظر بگیریم

ابعاد میز مدیریت بسیار حائز اهمیت است زیرا اگر طول آن نسبت به اتاق مدیریت زیاد باشد فضای زیادی از اتاق را میگیرد و اگر طول آن کم باشد جلوه و وقار میز مدیریت را از دست میدهد. ما در فضاسیستم میتوانیم انواع میز اداری را متناسب با اندازه اتاق شما و در ابعاد دلخواه شما تولید و عرضه کنیم. جهت اطلاعات بیشتر با شماره 44270988-021 تماس حاصل فرمایید

قیمت میز مدیریت کلاسیک

قیمت میز مدیریت کلاسیک کمی بالاتر از سایر میزهای مدیریت است و دلیل آن را میتوان در متریال استفاده شده در ساخت و همچنین متفاوت و خاص بودن این مدل میزها در نظر گرفت. استفاده از چوب راش در روند ساخت سبب افزایش قیمت چشمگیری میشود.

میز مدیریت کلاسیک را از کجا تهیه کنیم؟

احتمالا برای شما سوال پیش آمده باشد که بهترین فروشگاه برای خرید میز مدیریت کلاسیک چیست؟ اگر به دنبال خرید میزی با کیفیت و همراه گارانتی هستید فروشگاه فضاسیستم میتواند به شما در خرید میز مدیریت کلاسیک کمک کند. جهت مشاهده محصولات ما بر روی میز مدیریت کلاسیک کلیک کنید.

کلام آخر

پس از مطالعه مقاله “میز مدیریت کلاسیک چیست” متوجه شده ایم که میز مدیریت کلاسیک به میزی میگویند که ظاهری قدیمی و یا کلاسیک داشته باشد و در آن از منبت کاری هایی استفاده شده باشد که جزئیات ظاهری میز را بهبود ببخشد. 

از میز مدیریت کلاسیک معمولا در دکوراسیون های کلاسیک و همراه با صندلی های چرمی و یا صندلی های کلاسیک استفاده میکنند.