در این مقاله به بررسی این می پردازیم که میز مدیریت چیست؟ 

میز مدیریت یکی از انواع میز اداری است که در هر اداره و یا شرکتی پیدا میشود. میز مدیریت همانطور که از نام آن پیداست مخصوص مدیریت شرکت است و به همین دلیل دارای خصوصیت های بسیار زیادی می باشد و از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است

علاوه بر آن میز مدیریت طرح ها و مدل های مختلفی دارد که میتوانید متناسب با دکوراسیون اداری خود آن را تهیه کنید. در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم که انواع میز مدیریت چیست و هرکدام برای چه دکوراسیونی مورد استفاده قرار میگیرد.

در این مقاله قصد داریم در ابتدا به ویژگی های میز میدریت بپردازیم، سپس انواع آن را بررسی کنیم و به این پرسش پاسخ دهیم که جنس میز مدیریت چیست. سپس در آخر به انتخاب بهترین نوع آن بپردازیم و بررسی کنیم که نکات مهم هنگام خرید میز مدیریت چیست. با ما همراه باشید.

میزهای مدیریت

میز مدیریت مخصوص مدیر شرکت است که دارای بزرگترین ابعاد نسبت به سایر میز ها را دارد یعنی 180 سانتی متر به بالا و ظاهری خاص تر و زیباتر دارد که برای زیبایی بیشتر هم از میز مدیریت کلاسیک استفاده میشود که در نهایت میز مدیریت دارای قیمت بالاتری است، میز مدیریت معمولا امکانات بیشتری دارد که بسته به خود مدیر تغییر پذیر است که در مورد این ویژگی ها در مقاله کامل به آن میپردازیم.

علت ابعاد بزرگتر میز مدیریت چیست؟

میز مدیریت ابعاد بزرگتری نسبت به سایر میزهای اداری دارد اما سوال اینجاست که دلیل ابعاد بزرگتر میز مدیریت چیست؟ مدیر یک شرکت برای کار کردن خود نیاز به فضایی بزرگتری نسبت به کارکنان خود دارد زیرا گاهی اوقات نیاز است علاوه بر اینکه در طرفی کامپیوتر قرار دارد، در طرفی دیگر دفاتر خود را باز کند و در آن ها یادداشت های خودش را بنویسد.

به همین دلیل میز مدیریت باید دارای ابعاد بزرگتری نسبت به سایر میزهای اداری باشد. به طور استاندارد میزهای مدیریت با توجه به اندازه های اتاق مدیریت در سه طول 220، 200 و 180 سانتی  متری ساخته و استفاده میشوند اما ما در فروشگاه فضاسیستم میتوانیم میز مدیریت را متناسب با سلیقه و اتاق مدیریت شما نیز تهیه کنیم.

علاوه بر آن میز مدیریت معمولا دارای ال است که باعث میشود هم فضای بیشتری در اختیار مدیر باشد و هم فضای آن کاملا در دسترس مدیر شرکت باشد تا بتواند وسایل خود را بر روی آن قرار دهد و به آن ها را به سادگی دسترسی داشته باشد.

وجود فضای زیاد و ابعاد بزرگ میز مدیریت ما را وادار به خرید یک صندلی مدیریت مناسب نیز میکند. برای اطلاعات بیشتر راجع به صندلی مدیریت بر روی صندلی مدیریت چیست کلیک کنید.

آیا کیفیت میز مدیریت با سایر میزهای اداری فرق دارد؟

میز های مدیریت دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و اگر به دنبال با کیفیت ترین میز اداری هستید باید بگوییم که میز مدیریت همان چیزی است که دنبالش میگردید. میزهای مدیریت قالبا از ام دی اف ساخته می شوند و استفاده از ام دی اف دلیل این موضوع می باشد. با استفاده از آن در ساخت میز، میتوان میز مدیریت را برابر بسیاری از خطرات که سلامت میز را تهدید میکند مقاوم کرد و طول عمر آن را بهبود بخشید.

جزئیات ظاهری میز مدیریت بیشتر و زیباتر است

میزهای مدیریت به دلیل اینکه برای مدیر ساخته میشوند حتما باید از ظاهر بسیار زیبا و جذابی برخوردار باشند تا بتواند درخور یک مدیر باشد. به همین دلیل و با هدف زیباتر کردن میز، معمولا در ساخت میز مدیریت به جزئیات رنگ ها و جزئیات ظاهری بسیار دقت میشود تا میز مدیریت از جلوه زیبایی برخوردار باشد.

.حال که میدانیم ویژگی های یک میز مدیریت چیست میخواهیم به انواع میز مدیریت بپردازیم و خصوصیات هرکدام را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم که هرکدام برای چه دکوراسیونی مناسب است.

انواع میز مدیریت چیست؟

انواع میز مدیریت

احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که قصد خرید میز مدیریت داشته باشید و ندانید که مناسب ترین میز مدیریت چیست و کدام یک از آن ها برای شرکت شما بهتر است. میز مدیریت در طرح ها و مدل های مختلفی تولید میشود که هرکدام از آن ها برای دکوراسیون اداری خاصی مناسب هستند. در ادامه میخواهیم به مدل های مختلف میز مدیریت اشاره کنیم و ویژگی ها و مزایا و معایب هرکدام را بررسی کنیم و سپس به این موضوع بپردازیم که بهترین دکوراسیون برای استفاده از هر کدام از مدل های میز مدیریت چیست.

میز مدیریت کلاسیک مناسب برای دکوراسیون های قدیمی

یکی از انواع میز مدیریت، میز مدیریت کلاسیک است. این مدل میز مدیریت همانطور که از نامش پیداست سبکی کلاسیک و قدیمی دارد. به میز مدیریت کلاسیک میز شاهنشاهی هم میگویند و بیشتر برای دکوراسیون های کلاسیک استفاده میشود. این مدل میز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و از منبت کاری های بسیاری در آن استفاده شده است.

میز مدیریت لمسه دار با ظاهری متفاوت

در پاسخ به این سوال که پرطرفدارترین میز مدیریت چیست میتوان گفت میز مدیریت لمسه دار در بین تمام مدل ها هم اکنون پرطرفدارترین است. در این مدل میز مدیریت از لمسه استفاده می شود. به طور کل میز مدیریت لمسه دار به میزی گفته میشود که در قسمتی از آن پارچه طرح داری قرار گرفته است که به آن ظاهری زیبا و خاص میبخشد. میز لمسه دار بیشتر برای دکوراسیون هایی مناسب است که دارای مبلمان چرمی هستند.

پارچه استفاده شده در میز مدیریت دارای طرحی لوزی شکل است و میتواند از جنس های مختلفی مثل مخمل، چرم، پارچه و … باشد. برای مطالعه بیشتر در این باره بر روی میز مدیریت لمسه دار کلیک کنید.

میزهای مدیریت وکیوم

میز مدیریت وکیوم با کیفیت بسیار بالا

اگر بخواهیم به این سوال که مقاوم ترین میز مدیریت چیست پاسخ دهیم میتوان به جرئت گفت که میز مدیریت وکیوم یکی از مقاوم ترین میزهای مدیریت است. در روند ساخت این میز با استفاده از ابزارآلات کارخانه ای هوای بین روکش میز و بدنه اصلی میز به طور کامل تخلیه میشود.

همین خلاء به وجود آمده بین روکش و میز باعث میشود که میز دربرابر ضربه و خط و خش بیشتر مقاومت داشته باشد و از طول عمر بیشتری برخوردار باشد. این مدل میز با توجه به دکوراسیون اداره در بسیاری از شرکت ها قابل استفاده است. برای مطلاعه بیشتر راجع به این مدل میز بر روی میز مدیریت صفحه وکیومی کلیک کنید.

میز مدیریت مدرن با ظاهری متفاوت و جذاب

احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که بپرسید جدیدترین مدل میز مدیریت چیست و برای دکوراسیون مدرن چه میز مدیریتی باید تهیه کنیم. میز مدیریت مدرن بسیار متفاوت از سایر میزهای مدیریت است و دارای پایه ای فلزی هستند که ظاهری بسیار متفاوت از سایر میزهای مدیریت به آن بخشیده است.

میزهای مدیریت مدرن

میز مدیریت هایگلاس با ظاهری درخشان و براق

میز مدیریت هایگلاس نوعی خاص از میز مدیریت است و بزرگ ترین تفاوت آن نسبت به سایر میزهای مدیریت، صفحه آن است که ظاهری جلا داده شده و براق دارد. میز مدیریت هایگلاس یکی از پرطرفدار ترین و زیباترین میزهای مدیریتی است که میتوانید برای خود تهیه کنید.

حال که میدانیم انواع میز مدیریت چیست و با ویژگی های هرکدام آشنا شدیم باید به این مسئله بپردازیم که از بین این همه انتخاب، چه میز مدیریتی برای ما مناسب ترین گزینه است و به طور کلی جنس میز مدیریت چیست و از چه متریالی در ساخت آن استفاده میشود.

جنس میز مدیریت چیست؟

میزهای مدیریت کلاسیک

جنس میزهای مدیریت بنا به اینکه مدل میز مدیریت چیست میتواند متفاوت باشد. به طور مثال میز مدیریت مدرن دارای پایه هایی فلزی هستند که آن ها را نسبت به سایر میزهای مدیریت متفاوت میسازد. در ابتدا قبل از پرداختن به جنس میز مدیریت باید به این پرسش پاسخ دهیم که قطعات مختلف استفاده شده در میز مدیریت چیست.

میز مدیریت معمولا از پایه، بدنه اصلی، کشو و روکش ساخته شده است. پایه های میز مدیریت معمولا در میزهای مدیریت مدرن همانطور که گفته شد فلزی هستند اما در دیگر میزهای مدیریت معمولا با جنس بدنه یکی می باشد. کشو میزهای مدیریت نیز مانند پایه میز میتواند فلزی باشد.

بدنه اصلی میز اما بخش متفاوت اکثر میزهای مدیریت می باشد. بدنه اصلی میز معمولا از ام دی اف یا نئوپان است اما میزهای فلزی و یا پلاستیکی نیز داریم که معمولا برای میز مدیریت استفاده چندانی ندارند. اما بر روی این بدنه اصلی معمولا روکش های مختلف با طرح های مختلفی قرار میگرد.

روکش های مختلف استفاده شده در میزهای مدیریت انواع مختلفی دارد که هرکدام میتواند ظاهری بسیار متفاوت به میز بدهد که هم به اتاق مدیریت شما زیبایی ببخشد و هم باعث جلوه بهتر میز مدیریت شما شود.

بهترین نوع میز مدیریت چیست؟

بهترین میز مدیریت

در جواب این سوال میتوان گفت که در ابتدا باید بررسی کنیم که برای چه دکوراسیونی میخواهیم میز مدیریت تهیه کنیم و اینکه تا چه قیمتی میخواهیم هزینه کنیم. برای دکوراسیون های مدرن بیشتر از میز مدیریت مدرن استفاده میشود اما از میز مدیریت هایگلاس نیز میتوان استفاده نمود.

اما برای دکوراسیون های کلاسیک بیشتر از میز مدیریت وکیومی، لمسه دار و کلاسیک استفاده میشود. اگر میخواهیم بدانیم که برای ما مناسب ترین میز مدیریت چیست باید در ابتدا ببینیم که دکوراسیون اداره ما به چه صورت است. البته لازم به ذکر است که با توجه به سلیقه، میتوان از هر میز مدیریتی در هر دکوراسیونی نیز استفاده نمود اما میز جلوه کامل خود را نشان نمیدهد.

در ادامه میخواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که تفاوت سایر میزهای اداری با میز مدیریت چیست و سپس به نکات مهم هنگام خرید میز میدریت میپردازیم.

تفاوت میز مدیریت با سایر میزهای اداری

تفاوت های میز مدیریت با سایر میزهای اداری

همانطور که مطلع هستید در یک شرکت و اداره میزهای متفاوتی برای اشخاص متفاوت مورد استفاده قرار میگیرد. میزهایی همچون میز مدیریت، میز کارشناسی، میز کارمندی و … از جمله آنها هستند. در ادامه میخواهیم به مقایسه ای مختصر از هرکدام با میز مدیریت داشته باشیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع میز اداری بر روی انواع میز اداری چیست کلیک کنید.

تفاوت میز کارشناسی با میز مدیریت چیست؟

میز کارشناسی یکی دیگر از انواع میز اداری است که در شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد و همانطور که از نامش پیداست مخصوص کارشناسان است. پس به نحوی میتوان اولین تفاوت آن ها را در کاربرد آنها در نظر گرفت. دیگر تفاوت آنها را میتوان در ابعاد آنها دانست.

برای مطالعه بیشتر در این زمینه بر روی تفاوت میز مدیریت با میز کارشناسی کلیک کنید.

تفاوت میز کارمندی با میز مدیریت چیست؟

دوباره میتوان تفاوت اصلی میزکارمندی با میز مدیریت را در کاربرد آن دانست اما اصلی ترین تفاوت آن در اندازه است. طول میز کارمندی نهایتا 140 سانتی متر است درحالیکه طول میز مدیریت حداقل 180 سانتی متر میباشد. تفاوت دیگر آن ها نیز در طرح و ظاهر است. میز کارمندی معمولا برای ارزان تر بودن برخلاف میز مدیریت ظاهری بسیار ساده دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی تفاوت میز کارمندی با میز مدیریت کلیک کنید.

نکات مهم هنگام خرید میز مدیریت چیست؟

اهمیت خرید میز مدیریت

امروزه قیمت میز مدیریت بسیار افزایش پیدا کرده و معمولا افراد مجبور به پرداخت هزینه های بسیار سنگینی برای خرید میز مدیریت مناسب میشوند. به همین دلیل قصد داریم به نکاتی که هنگام خرید میز مدیریت باید توجه کنید اشاره کنیم و در انتها به بررسی این موضوع بپردازیم که بهترین فروشگاه برای خرید میز مدیریت چیست.

ابعاد میز مدیریت چیست؟

از جمله نکاتی که به هنگام خرید میز مدیریت باید به آن توجه کنیم ابعاد آن است. میز مدیریت باید مناسب با ابعاد اتاق باشد تا هم بتوان آن را در اتاق مدیریت جا داد و هم اینکه به اندازه ای کوچک نباشد که تفاوت آن با میز کارشناسی مشهود نباشد.

علاوه بر آن به ارتفاع میز نیز باید توجه کرد زیرا اگر ارتفاع به اندازه کافی بلند نباشد، تصویر خم شدن مدیر بر روی میز جلوه زیبایی ندارد. همچنین اگر ارتفاع زیاد باشد نیز مدیر در پشت میز مدیریت تسلط کافی بر میز برای کار کردن خود نخواهد داشت و بازدهی کاری پایینی از خود نشان میدهد. ارتفاع مناسب میز مدیریت در حدود 75 سانتی متر است.

میز مدیریت بسیار با کیفیت است

مورد دیگری که هنگام خرید میز مدیریت باید به آن توجه کرد کیفیت آن است. تصور کنید وارد یک شرکتی میشوید و مشاهده میکنید که میز مدیر شرکت خط و خش دارد و یا قسمتی از آن آسیب دیده است. به نظر شما عواقب همچین مشکلاتی در میز مدیریت چیست؟ مهم ترین آن کمتر شدن شان و منزلت مدیر شرکت است.

رنگ و ظاهر میز مدیریت

فرض کنید میخواهید میز مدیریتی خریداری کنید. اولین مورد در تصمیم گیری شما راجع به خرید میز مدیریت چیست؟ اولین موردی که به ذهنتان می‌آید رنگ و ظاهر میز است. یکی دیگر از نکات خرید میز مدیریت که میتوان آن را مهم ترین آن نیز دانست ظاهر و زیبایی میز مدیریت میباشد که تاثیر به سزایی در دکوراسیون اتاق مدیریت و در کل دکوراسیون اداری شما دارد. از نکات ظاهری که هنگام خرید میز مدیریت باید به آن توجه کرد رنگ، طرح و مدل میز مدیریت است.

میز مدیریت باید هم مناسب دکوراسیون اتاق مدیریت باشد و هم رنگ و طرح جذاب و متفاوتی داشته باشد. به طوری که افراد به هنگام ورود به اداره به راحتی میز مدیریت و درنتیجه مدیر شرکت را تشخیص دهند و تحت تاثیر دکوراسیون اتاق او قرار بگیرند. به همین دلیل رنگ میز مدیریت نیز بسیار حائز اهمیت است. معمولا رنگ میزهای مدیریت را تیره انتخاب میکنند اما میتوان آن را متناسب با اتاق مدیریت رنگ روشن نیز انتخاب کرد.

میز مدیریت را از کجا تهیه کنیم؟

حال که میدانیم انواع میز مدیریت چیست و میدانیم که چیز میز مدیریتی باید تهیه کنیم، وقت آن است که ببینیم بهترین جا برای خرید میز مدیریت چیست؟

ما در فضاسیستم با اطمینان به کیفیت متریال استفاده شده در ساخت میزهای مدیریتی خود کلیه میز مدیریت های خود را همراه با گارانتی عرضه میکنیم تا شما با خیالی آسوده بتوانید به انتخاب میز مورد نظر خود بپردازید. همچنین ما با ارائه مدل های مختلف میز مدیریت دست شما را هنگام خرید باز گذاشته ایم تا با توجه به دکوراسیون اتاق مدیریت خود میز مدیریت مناسب را انتخاب کنید.

جهت خرید میز مدیریت مدل های مختلف کلیک کنید.

سوالات میز مدیریت چیست

میز مدیریت برای چه اشخاصی استفاده می گردد؟

میز مدیریت همانطور که از نامش پیداست برای مدیران استفاده می گرد

چرا اسم این نوع میز ها مدیریت شده و فرق اساسی آن با دیگر میز ها چیست

میز مدیریت از دسته ی بزرگترین میز هاست یعنی از نظر ابعاد از میز کارمندی و میز کارشناسی بزرگتر است و در کتار ابعاد طراحی بهتر و زیبا تر هم دارد