میز مدیریتی لمسه دار

میز مدیریت لمسه دار به میز هایی گفته میشود که در پنل یا همان جلوی میز چرم به طور خاصی لمسه کوبی میشود و چسبیده میشود که ظاهر خاصی و زیباتری نسبت به میز های اداری دارد ولی همین امر باعث شده که میز لمسه دار نسبت به میز های دیگر قیمت بالاتری داشته باشد، اکثرا لمسه در میز های مدیریت و جلوی آن به کار برده میشود.

مهم ترین وسیله ای که در اتاق مدیریت پیدا میشود میز مدیریت است. میز مدیریت به عنوان موثرترین عامل در دکوراسیون اتاق مدیریت شناخته میشود. ما به طور کلی انواع مختلفی از میز مدیریت داریم که یکی از آن ها میز مدیریتی لمسه دار میباشد. میز مدیریت لمسه دار به میزی گفته میشود که در آن لمسه کاری انجام میشود . در ادامه به اینکه لمسه کاری چیست و میز مدیریت لمسه دار در کجا استفاده میشود میپردازیم.

لمسه کاری و یا لمسه کوبی چیست؟

مدیریت لمسه

لمسه کاری به حالت خاصی از شکل دادن به پارچه گفته میشود که در آن پارچه به فرم زیبایی دارای فرو رفتگی و یا برجستگی هایی میباشد که معمولا شکلی لوزی میگیرد که توسط دکمه به یکدیگر متصل شده اند. لمسه کاری ظاهری بسیار شیک به وسایل شما میبخشد و میتوان از آن در طراحی های دیوار، مبل و یا میز استفاده کرد.

در لمسه کاری مهم ترین عامل جنس پارچه است که میتواند از جنس حریر، مخمل، چرم و … استفاده کرد و فقط باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا دچار مشکل نشود. به همین دلیل کیفیت وسایلی که از لمسه استفاده میکنند معمولا بالاست و جنس بسیار خوبی دارند..

اما معمولا در ساخت میز مدیریت لمسه دار از چرم استفاده میکنند که هم ظاهری جذاب تر و شیک تر داشته باشد و هم از کیفیت بالاتری برخوردار باشد. در ادامه میخواهیم به این موضوع بپردازیم که مناسب ترین دکوراسیون برای استفاده از میز مدیریت لمسه دار چیست و اینکه مهم ترین ویژگی های میز مدیریت لمسه دار چیست که آن را به میز خاصی تبدیل کرده است؟

میز مدیریت لمسه دار در چه دکوراسیونی استفاده میشود؟

میز مدیریت پر لمسه

همانطور که گفته شد میز مدیریت مهم ترین عنصر در طراحی اتاق مدیریت است. یک میز مدیریت جذاب میتواند جلوه ای بسیار زیبا با اتاق مدیریت و درنتیجه شرکت شما بدهد. میز مدیریت لمسه دار به دلیل ظاهر بسیار زیبا و کیفیت بسیار بالایی که دارد مورد توجه اکثر مردم است و عموما مردم علاقه دارند از آن در شرکت خود استفاده کنند.

اما میز مدیریت لمسه نمیتواند در همه دکوراسیون ها ظاهر زیبای خود را به نمایش بگذارد و اصطلاحا با باقی وسایل موجود در اتاق مدیریت ست شود. بهترین دکوراسیون برای استفاده از میز مدیریت لمسه دار دکوراسیون مدرن است که در آن از محصولات چرمی مانند مبلمان اداری چرمی استفاده شده باشد.

میز مدیریت لمسه دار را میتوان در دکوراسیون های دیگر نیز استفاده کرد منتهی نمیتواند جلوه زیبای خود را به طور کامل نمایش دهد. میز مدیریت لمسه دار در طرح های مختلف تولید و عرضه میشود که میتوانید با توجه به دکوراسیون شرکت و سلیقه خود یکی از آنها را تهیه کنید. 

با توجه به اینکه میز مدیریت لمسه دار در کنار ظاهر بسیار جذاب از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است بسیاری از افراد خواهان این نوع میز مدیریت هستند. اما لازم به ذکر است که میز مدیریت لمسه دار در تمام موقعیت ها قابل استفاده نیست. به طور مثال از میز مدیریت لمسه دار در میزهای مدیریتی که میز کنفرانس به آنها متصل میباشد هم نمیتوان استفاده کرد زیرا لمسه میز در پشت میز کنفرانس قرار میگیرد و دیده نمیشود.

کیفیت میز مدیریت لمسه دار

میز مدیریت چرمی

در ساخت میز مدیریت لمسه معمولا از متریال با کیفیت بالا استفاده میشود. به طور مثال در قسمت چرمی آن از چرم مرغوب استفاده میشود که همراه با چسب های بسیار قوی به میز میچسبند و به هیچ وجه دچار مشکل نمیشوند. معمولا هم در ساخت میز مدیریت لمسه دار از ام دی اف استفاده میشود که مقاومت بسیار بالایی دارد.

فضاسیستم با اطمینان به متریال استفاده شده در ساخت میزهای خود، کلیه میزهای خود از جمله میز مدیریت لمسه دار خود را همراه با گارانتی عرضه میکند تا شما با خیالی آسوده بتوانید به خرید بپردازید.

اکنون با کیفیت میز مدیریت لمسه دار و اینکه برای چه دکوراسیونی مورد استفاده قرار میگیرند آشنا شدیم، وقت آن رسیده است که درباره انواع میز مدیریت لمسه آشنا شویم.

انواع میز مدیریت لمسه دار چیست و قیمت آن به چه صورت است؟

مدیریت پارچه ای

میز مدیریت لمسه دار طرح های مختلفی دارد که شما میتوانید هرکدام را انتخاب کنید اما اگر بخواهیم آن ها را دسته بندی کنیم میتوان میز مدیریت لمسه را به دو دسته تقسیم بکنیم. میز مدیریت لمسه دار و میز مدیریت پر لمسه دو مدل میز مدیریت لمسه هستند. در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

 میز مدیریت پر لمسه

این دسته از میز مدیریت لمسه به دلیل استفاده از پارچه زیاد و قسمت های چرمی بیشتر به این نام شناخته میشوند. به طور کلی به میزهایی میگویند که لمسه خیلی زیادی دارند و از چرم زیادی در آن استفاده شده. میز مدیریت پر لمسه برای کسانی مناسب است که علاقه زیادی به این مدل میز دارند.

میز مدیریت لمسه دار

اگر یک میز مدیریت لمسه، پر لمسه نباشد پس میتوان آن را جزء همین دسته به شمار آورد. به طور کلی میزهایی در این دسته قرار میگیرند که لمسه کمتری در آن استفاده شده باشد. این دسته از میز مدیریت لمسه برای دکوراسیون های مدرن مناسب است که از مبلمان چرمی استفاده میکنند.

میز های مدیریت لمسه دار را از کجا تهیه کنیم؟

[et_pb_wptools_product_carousel initialslide=”0″ slidestoshow=”5″ _builder_version=”4.17.4″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}” _i=”19″ _address=”0.0.0.19″ /]

حال که میدانیم میز مدیریت لمسه دار چیست ممکن است سوال پیش آمده باشد که آن را از کجا تهیه کنیم. میز مدیریت لمسه را باید از جایی تهیه کنیم که هم کیفیت آن تضمین شده باشد و هم ظاهر آن مناسب با دکوراسیون شرکت و یا سلیقه شما باشد.

ما در فضاسیستم انواع میز های مدیریت از جمله میز مدیریت لمسه دار را در طرح های مختلف با بهترین کیفیت و کمترین قیمت و به همراه گارانتی عرضه میکنیم. با خرید از میز مدیریت در کمترین زمان از این مزایا بهره مند شوید.