میز های مدیریت شاهنشاهی یک دسته از میز های مدیریت هستند که برای افراد خاصی طراحی میشوند که جزو میز های کلاسیک هستند که در بالاترین متریال و گران ترین جزو میز های اداری هستند.

طراحی میز های شاهنشاهی به چه شکل صورت گرفت

میز شاهی

از اونجا که طراحی این میز ها از اسمشون پیداست برمیگرده به زمان های دوران حکومت پهلوی البته این نوع میز های شاهنشاهی به قبل از دوران پهلوی هم سرایت میکرده ولی چون در زمان پهلوی استقبال گرمی از این نوع میز ها شد بیشتر در زمان پهلوی دیده میشود ، میز شاهنشاهی میز های مورد علاقه رضا شاه پهلوی بوده و به خاطر همین اسم این نوع میز ها ، میز های شاهنشاهی نام گرفت.

میز های شاهنشاهی از چه چیزی ساخته میشود

منبت کاری میز اداری

میز های شاهنشاهی معمولا از جنس چوب هست و میز های شاهنشاهی فضاسیستم از جنس چوب راش مباشد . فرق میز های شاهنشاهی با دیگر میز های مدیریت در جنس و منبت های آن است ، معمولا میز های شاهنشاهی همونطور که اعلام شد از جنس چوب راش میباشد ولی میز های مدیریتی دیگر از جنس ام دی اف میباشد . میز های شاهنشاهی پر منبت هستش ولی میز های مدیریتی دیگر یا اصلا منبت ندارند و یا اگر دارند تعداد منبت های اون کمه و فرق دیگری هم که خیلی به چشم نمیاد در ابعاد هست که معمولا میز های شاهنشاهی طول بیشتری نسبت به دیگر میز های مدیریت دارد.

میز های شاهنشاهی برای چه افرادی طراحی میشوند

اکثر میز های شاهنشاهی به دلیل استفاده از منبت های زیاد و استفاده از چوب راش قیمتی گرون تر نسبت به میز های مدیریتی دارند و به همین علت برای افراد خاص و مدیران حرفه ای ساخته میشه البته این رو هم بگیم که میز های شاهنشاهی برای اتاق هایی استفاده میشود که تیپ سنتی تقریبا داشته باشند یعنی نمیتوان میز های شاهنشاهی رو با مبلمان مدرن و فلزی استفاده کرد پس اگر خربد میز شاهنشاهی رو میخواین انتخاب کنید حتما به فکر دکور اتاق خود باشید.

میز های شاهنشاهی را از کجا بخریم

شما میتوانید برای خرید میز های شاهنشاهی از فروشگاه فضاسیستم با کمترین قیمت و بهترین کیفیت اقدام به خرید کنید و با 18 ماه گارانتی صاحب میز شاهنشاهی بشید و از این میز لذت ببرید فقط حواستون باشه که میز های شاهنشاهی برای افراد خاس هستش پس تو هم خاص باش.

جهت خرید میز های شاهنشاهی به لینک خرید میز اداری کلاسیک بروید

حرف آخر

ممنون که تا پایان مقاله همراه سایت فضاسیستم بودید برای خریدی ارزان و با کیفیت میز های شاهنشاهی حتما میز خود را بسته به طرح شاهنشاهی میز ، میز خود را از سایت فضاسیستم خریداری کنید و مطمئن باشید که علاوه بر کلاسیک شدن دیزاین خود به خود شما هم انرژی خواهد داد و باعث بالا بردن اعتماد به نفس شما هم خواهد بود ، لطفا نظر خود را در بخش ارسال نظر با ما در میان بگذارید