صندلی معاونتی چیست و برای چه افرادی استفاده میشود؟ یکی از ضروری ترین وسایلی که برای تجهیز اداره باید خریداری کنیم صندلی اداری است. صندلی را میتوان مهم ترین وسیله در نظر گرفت که در اداره مورد استفاده قرار میگیرد. از این رو در خرید صندلی های اداری از جمله صندلی معاونتی باید بسیار دقت کرد.

در یک اداره صندلی های متنوعی مورد استفاده قرار میگیرد. صندلی هایی مانند صندلی مدیریت، صندلی معاونتی، صندلی کارمندی و … صندلی هایی هستند که به طور روزمره مورد استفاده قرار میگیرند. اما تفاوت این صندلی ها با یکدیگر در چه مواردی می باشد؟ صندلی معاونتی چیست و برای چه افرادی استفاده میشود؟ در ادامه به جواب این سوالات خواهیم پرداخت.

صندلی معاونتی چیست؟

صندلی معاونتی همانطور که از نامش پیداست برای معاونان است که از لحاظ طراحی و ابعادی بین صندلی مدیریت و صندلی کارمندی میباشد که صندلی معاونتی معمولا طراحی زیباتری نسبت به صندلی کارمندی دارد و بزرگتر است ، گاهی ممکن است که صندلی مدیریت و صندلی معاونتی یکی باشد که بستگی به مدیر مجموعه دارد ولی فرق آنچنانی ندارد.

صندلی معاونتی باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا افراد بتوانند از آن استفاده کنند. این ویژگی ها را به طور خلاصه میتوان در زیبایی، راحتی و کیفیت بیان کرد. در ادامه به بررسی ویژگی های صندلی معاونتی و کاربرد آن برای افراد مختلف خواهیم پرداخت.

همچنین لازم به ذکر است که صندلی معاونتی همان صندلی کارشناسی است.

ویژگی های صندلی معاونتی چیست و برای چه افرادی استفاده میشود؟

صندلی معاونتی باکیفیت

حال که میدانیم صندلی معاونتی چیست میخواهیم به ویژگی ها و کاربرد آن بپردازیم. در ساخت یک صندلی معاونتی باید خصوصیات و ویژگی های زیادی مورد توجه قرار بگیرد تا صندلی را بتوان یک صندلی معاونتی دانست. از جمله خصوصیات بارز آن میتوان به ارگونومیک بودن، راحتی بیشتر، کیفیت بالا و … اشاره کرد. در ادامه به توضیحاتی درباره این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

صندلی معاونتی ارگونومیک چیست

صندلی معاونتی از جمله صندلی های اداری است که در روند ساخت آن به اصول ارگونومیک توجه میشود. در ساخت صندلی معاونتی تقریبا اکثر اصولی که در ساخت صندلی مدیریت رعایت میشود، انجام میشود . به طور مثال تغییر زاویه و ارتفاع مناسب قد، پشتی مناسب برای پر کردن گودی کمر، دسته های راحت تر، کفی بسیار راحت و … از خصوصیات بارز صندلی معاونتی می باشد.

کار کردن بیش از حد با صندلی معاونتی 

صندلی معاونتی صندلی میباشد که احتمالا برای کارکنان شرکت خود تهیه میکنید پس از این جهت اهمیت بسیار زیادی دارد که صندلی کارکنان شرکت شما راحت باشد و افراد بر روی آن احساس راحتی کنند و بر روی کارشان تاثیر گذارد. از آنجایی که معمولا کارکنان شرکت روزانه در حدود 7-8 ساعت کار میکنند پس نیاز است صندلی راحتی داشته باشند.

از دیگر مزیت های راحت بودن صندلی میتوان به تاثر آن در سلامت کارکنان اشاره کرد. افراد اگر بر روی صندلی راحتی ننشینند، به دلیل استفاده از صندلی غیر استاندارد دچار مشکلاتی همچون کمردرد و … میشود که حتما باید از آن جلوگیری کرد.

کیفیت صندلی معاونتی به چه صورت است؟

صندلی معاونتی علاوه بر ارگونومیک بودن و راحت بودن از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. کیفیت بالای صندلی معاونتی از آنجایی که در طول روز استفاده زیادی از آن میشود بسیار حائز اهمیت است. همچنین اگر کیفیت مطلوبی نداشته باشد پس از مدتی استفاده دچار مشکلات فنی میشود که نیاز به پرداخت هزینه برای تعمیر و یا تعویض میشود.

در مجموع میتوان گفت که صندلی معاونت از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است که آن را بسیار خاص کرده است و میتوان از آن برای کارکنان شرکت استفاده نمود. این مدل صندلی به قدری خوب است که بسیاری از افراد آن را برای خانه های خود نیز تهیه میکنند. حال که میدانیم صندلی معاونتی چیست و برای چه افرادی مناسب است در ادامه میخواهیم به تفاوت آن با صندلی مدیریت بپردازیم.

جهت اطلاعات بیشتر درباره صندلی های اداری بر روی انواع صندلی اداری چیست و تفاوت آنها با یکدیگر کلیک کنید.

تفاوت صندلی مدیریت با صندلی معاونتی چیست؟

تفاوت صندلی معاونتی و صندلی مدیریت

صندلی مدیریت و صندلی معاونتی بسیار شبیه به هم هستند. اما در عین حال که شبیه هم هستند دارای تفاوت های زیادی نیز میباشند. بسیاری از افراد نمیدانند که تفاوت صندلی مدیریت با صندلی معاونتی چیست. در ادامه میخواهیم به چند تا از تفاوت های آن اشاره کنیم.

ابعاد صندلی معاونتی چقدر است؟

اگر بخواهیم در جواب سوال تفاوت صندلی مدیریت با صندلی معاونتی چیست فقط به یک مورد اشاره کنیم، باید به تفاوت ابعاد این دو صندلی بپردازیم. صندلی های مدیریت به دلیل اینکه برای مدیریت شرکت استفاده میشوند دارای ابعاد و ظاهر بزرگتری نسبت به صندلی های معاونتی هستند.

آیا صندلی مدیریت راحت است؟

ممکن الست برا شما هم سوال پیش آمده باشد که راحت ترین صندلی بین صندلی مدیریت و صندلی معاونتی چیست؟ در جواب این پرسش به جرئت میتوان گفت که صندلی مدیریت بسیار راحت تر است. در ساخت صندلی مدیریت به جزئیاتی که منجر به راحتی میشود بیشتر توجه میکنند. به طور مثال جزئیاتی همچون پشت سری برای استراحت دادن به گردن و سر فقط در صندلی مدیریت رعایت میشود.

مناسب ترین صندلی معاونتی چیست؟

صندلی معاونتی مناسب

خرید یک صندلی معاونتی دردسرهای خودش را دارد و ممکن است که در خرید آن سوالات زیادی برای شما پیش بیاید. اما با همه این تفاسیر مناسب ترین صندلی معاونتی چیست؟ در هنگام خرید صندلی معاونتی باید به نکات زیادی توجه کرد. نکاتی مانند ظاهر، کیفیت، راحتی و … از مهم ترین آن ها است.

معمولا در یک اداره اگر از صندلی معاونتی استفاده شود به مقدار زیادی از آن پیدا میشود. به همین دلیل زیبایی صندلی معاونتی یک عامل بسیار مهم در خرید آن میباشد. از این رو افرادی که به دکوراسیون شرکت خود اهمیت میدهند در خرید صندلی معاونتی دقت زیادی میکنند.

مورد دیگر که باید در هنگام خرید صندلی معاونتی به آن توجه شود راحتی و کیفیت صندلی است که همانطور که در بالا اشاره شد راحتی صندلی به دلیل بافزایش بازدهی کارکنان مورد نیاز است و کیفیت نیز در بلند مدت از بروز هزینه های اضافی برای تعمیر و یا تعویض صندلی جلوگیری میکند

صندلی معاونتی را از کجا تهیه کنیم؟

ویژگی های صندلی معاونتی

یبعد از مطالعه این مقاله احتمالا به جواب سوالاتی که داشتید رسیده اید و اکنون میدانید که صندلی معاونتی چیست و برای چه افرادی استفاده میشود و همچنین میدانید که ویژگی های صندلی معاونتی چیست. با توجه به توضیحات ارئه شده خرید صندلی معاونتی از هرجایی مناسب نیست زیرا میتواند از کیفیت کمی برخوردار باشد.

ما در فضاسیستم کیفیت کلیه محصولات خود از جمله صندلی های معاونتی خود را تضمین میکنیم و آن ها را همراه با گارانتی عرضه میکنیم تا شما مشتریان گرامی بتوانید با خیالی آسوده به خرید بپردازید.