بهترین نوع میز برای پرسنل یا کارمندان چیست؟ در یک شرکت و یا اداره افراد با توجه به مقام و سمتی که دارند از میز و صندلی های متفاوتی استفاده میکنند که هرکدام ویژگی های خاص خودش را دارد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال تجهیز اداره خود میباشند احتمالا برایتان سوال پیش آمده باشد که بهترین نوع میز برای پرسنل یا کارمندان چیست و کدامیک از این انواع مختلف میز  را بهتر است تهیه کنید.

اما برای انتخاب بهترین نوع میز برای پرسنل یا کارمندان باید در ابتدا با انواع میز و همچنین تفاوت های آن ها آشنا شویم.

انواع مختلف میز

بهترین نوع میز اداری برای کارمندان و پرسنل میز کارمندی میباشد به خاطر اینکه این میز ابعاد کوچکتری دارد و نسبت به میز های دیگر مواد اولیه کمتری میبرد و قیمت کمتری دارد به خاطر همین اکثر مدیران هزینه ای کمتری صرف تجهیز کردن فضای کاری خود میکنند.

میز مدیریت

یکی از میزهایی که در شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد میز مدیریت است. میز مدیریت همانطور که از نامش پیداست برای مدیر شرکت استفاده میشود و از کیفیت و ظاهر بسیار خوبی برخوردار است. به بیانی دیگر میتوان گفت که میز مدیریت طرح و ظاهر خاصی دارد که در آن جزئیات بسیار زیادی رعایت شده است.

میز کارشناسی

میز کارشناسی دیگر میزی است که در شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد. میز کارشناسی نسبت به میز مدیریت از جزئیات کمتری برخوردار است و برخلاف میز مدیریت از ابعاد بسیار بزرگی برخوردار نیست. همچنین لازم به ذکر است که میز کارشناسی از قیمتت به مراتب پایین ترین نیز برخوردار است.

میز کارمندی

میز کارمندی کوچک ترین ابعاد را نسبت به سایر میز ها دارد و ساده ترین طرح را نیز در بین آنها دارد. به همین دلیل قیمت میز کارمندی بسیار پایین تر میباشد و برخلاف قیمت پایین امکانات بسیار زیادی نیز به افراد میدهد.

از مهم ترین ویژگی های میز کارمندی میتوان به وجود فایل و کشو، قیمت ارزان و ابعاد کوچک اشاره کرد که هرکدام از این موارد تاثیر به سزایی در انتخاب بهترین نوع میز برای پرسنل یا کارمندان خواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به میزهای ذکر شده بر روی انواع میز اداری و تفاوت آنها کلیک کنید.

ویژگی های بهترین نوع میز برای پرسنل یا کارمندان

ویژگی های میز مناسب برای پرسنل یا کارمندان

انتخاب یک میز مناسب برای پرسنل اهمیت بسیار زیادی دارد و به طور مستقیم بر روی بازدهی آنها تاثیرگذار است. به همین دلیل به هنگام انتخاب میز برای آنها باید بسیار دقت نمود . در اینجا قصد داریم به ویژگی های بهترین نوع میز برای پرسنل یا کارمندان بپردازیم.

ابعاد مناسب برای میز پرسنل یا کارمندان چیست؟

شرکت ها هر چه قدر که بزرگ باشند تعداد کارمندهای بیشتری دارند و پرسنل زیادی در آن مشغول به کار میشوند. هرکدام از این افراد برای کار کردن نیاز به میزی دارند که بدین معنی است که میزی که برای پرسنل تهیه میکنیم باید ابعاد نسبتا کوچکی داشته باشد که بتوان تعداد زیاد میز را در فضای کوچک تری جا داد. اما نه آنقدر کوچک که بازدهی کارکنان کمتر شود.

اهمیت کیفیت میز برای پرسنل یا کارمندان

با توجه به اینکه پرسنل شرکت معمولا کار خود را بر روی میز انجام میدهند و طولانی مدت از آن استفاده میکنند خرید یک میز با کیفیت بسیار بالا باید اولویت اول هعر فردی باشد. اگر میز با کیفیت مناسب تهیه نشود پس از مدتی مجبور به پرداخت هزینه هایی سنگینی جهت تعویض و یا تعمیر میز میشوید.

قیمت میز برای پرسنل یا کارمندان

همانطور که گفته شد معمولا تعداد میز کارمندان و پرسنل بسیار زیاد است و تهیه آنها هزینه بسیار سنگینی میباشد. به همین دلیل حتی اگر قیمت میز مقدار جزئی تفاوت کند در تعداد بالا هزینه بسیار متفاوت میشود.

بهترین نوع میز برای پرسنل یا کارمندان چیست؟

بهترین نوع میز برای پرسنل یا کارمندان چیست

اکنون که با میزهای اداری به طور مختصر آشنا شدیم و میدانیم هرکدام چه ویژگی هایی دارد و میدانیم که ویژگی های یک میز خوب برای پرسنل و کارمندان چیست. در ادامه میخواهیم به دو مدل از بهترین نوع میز برای پرسنل یا کارمندان اشاره کنیم.

میز کارمندی مناسب برای پرسنل و کارمندان

میتوان با اطمینان گفت که بهترین نوع میز برای پرسنل یا کارمندان میز کارمندی است. میز کارمندی از ابعاد بسیار مناسبی برخوردار است به طوری که نه آنقدر بزرگ است که فضای زیادی بگیرد و نه آنقدر کوچک که فضای کافی برای کارمندان وجود نداشته باشد.

میز کارمندی معمولا دارای ال است که به افراد این اجازه را میدهد که از پرینتر و یا فکس یا وسایل دیگری در این قسمت استفاده کنند. یعنی میتوان گفت فضای بسیار بیشتری را در دسترس افراد قرار میدهد.

علاوه بر تمام موارد بالا قیمت آن نیز بسیار کمتر از میز کارشناسی و یا میز کارمندی است پس تهیه آن بسیار مقرون به صرفه است. البته لازم به ذکر است که میز کارمندان فقط برای کارمندان و حسابداران و پشتیبانان مناسب است و افراد دیگر ممکن است فضای بیشتری نیاز داشته باشند.

جهت مشاهده میزهای کارمندی ما بر روی میز کارمندی کلیک کنید.

آیا میز کارشناسی برای کارمندان مناسب است؟

برای پیدا کردن بهترین نوع میز برای پرسنل یا کارمندان لازم است که در ابتدا بدانیم افراد چه نیازهایی دارند و چه کاری انجام میدهند. به طور مثال میزهای کارمندی برای کارمندان، پشتیبانان و حسابداران مناسب است زیرا آنها نیاز به فضای ندارند و کامپیوتر و تلفن برایشان کافی است.

اما اگر بخواهیم برای معاونان شرکت و یا افرادی که نیاز به فضای بیشتری دارند میز تهیه کنیم لازم است که میزی بزرگتر همچون میز کارشناسی بخریم. میز کارشناسی از ابعاد بزرگتری نسبت به میز کارمندی برخوردار است ولی در عین حال از میز مدیریت نیز کوچکتر است

علاوه بر آن قیمت و خصوصیات ظاهری آن نیز بین میز کارمندی و میز مدیریت است. یعنی نه به زیبایی و شکوه میز مدیریت است و نه به سادگی میز کارمندی میباشد. از میز کارشناسی معمولا برای کارشناسان، معاونان و به طور کلی افرادی که نیاز به فضای بیشتری در کنار کامپیوتر خود هستند استفاده میشود.

جهت مشاهده میزهای کارشناسی ما بر روی میز کارشناسی کلیک کنید.

جمع بندی

با مطالعه مقاله “بهترین نوع میز برای پرسنل یا کارمندان” شما متوجه شدید که انواع میز چیست و چه ویژگی هایی دارد. به طور خلاصه میتوان گفت که بهترین نوع میز برای پرسنل یا کارمندان کاملا بستگی به نحوه استفاده آن ها از میز دارد.

یعنی اگر پرسنل شما به فضای زیادی نیاز دارند میز کارشناسی مناسب است و بالعکس اگر به فضای کمتر اما کشو و فایل نیاز دارند میز کارمندی برای آنها بیشترین کاربرد را دارد.