تفاوت میز مدیریت ام دی اف با ملامینه چیست؟ میز مدیریت یکی از مهم ترین وسایلی است که در اتاق مدیریت مورد استفاده قرار میگیرد و میتوان آن را خاص ترین نوع از انواع میز اداری نیز در نظر گرفت.در ساخت میز مدیریت از متریال های متفاوتی استفاده میشود که دو نمونه از آن ام دی اف و ملامینه میباشد.

در ادامه به بررسی مزایا و معایب هرکدام از آنها میپردازیم و تفاوت میز مدیریت ام دی اف با ملامینه را نیز مشخص میکنیم. اما در ابتدا باید مشخص کنیم که هرکدام از آنها چه خصوصیاتی دارند.

میز مدیریت ام دی اف چیست

تفاوت میز مدیریت ام دی اف با ملامینه در این است که میز مدیریت ام دی اف از پودر چوب به همراه چسب است ولی میز مدیریت ملامینه از خورده چوب به همراه چسب میباشد که بستگی به کار افراد مورد استفاده قرار میگرد که در این مقاله به آن میپردازیم.

ویژگی های میز مدیریت ام دی اف

یکی از اصلی ترین ویژگی های میز مدیریت ام دی اف، کیفیت بسیار بالای آن است که در آخر به مقاومت بالای آن در برابر ضربه و تحمل وزن زیاد آن میشود. کیفیت بالای میز باعث میشود که مشکلاتی ماند شکستگی و دیگر مشکلات قریب الوقوع رخ ندهد.

دیگر ویژگی منحصر به فرد میز مدیریت ام دی اف ضد آب بودن آن است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در تماس آب و میزتان، برای میزتان مشکل پیش بیاید و باد کند. ام دی اف این مشکل را حل میکند و شما با میز مدیریت ام دی اف دیگر به همچین مشکلی بر نمیخورید.

جهت مطالعه بشتر درباره میزهای مدیریت ام  دی اف بر روی میز مدیریتی ام دی اف چیست کلیک کنید.

میز مدیریت ملامینه چیست؟

میز مدیریت ملامینه چیست

نوع دیگر از متریالی که در ساخت میز مدیریت استفاده میشود ملامینه است. به طور کلی ملامینه خرده چوب هایی است که طی فرآیندی به یکدیگر میچسبند و صفحاتی تشکیل میدهند که از آن صفحات در ساخت میز مدیریت استفاده میشود. تفاوت میز مدیریت ملامینه با ملامینه را میتوان در قیمت آنها در نظر گرفت. در ادامه به ویژگی های میز مدیریت ملامینه میپردازیم.

ویژگی های میز مدیریت ملامینه

اصلی ترین ویژگی میز مدیریت ملامینه یا همان نئوپان، قیمت بسیار ارزان تر آن است. میز مدیریت ملامینه کیفیت بسیار پایین تری نسبت به سایر میزهای مدیریت دارد و همین عامل سبب کاهش شدید قیمت آن میشود.

دیگر ویژگی این مدل میز مدیریت که جزو معایب آن است، عدم مقاومت آن در برابر آب و ضربه میباشد. میز مدیریت ملامینه در تماس با آب و یا ضربه دچار مشکل میشود و آسیب میبیند به طوری که شاید مجبور به تعمیر و یا حتی تعویض آن شوید.

جهت مطالعه بیشتر درباره میزهای مدیریت ملامینه بر روی میز مدیریتی نئوپان چیست کلیک کنید.

تفاوت میز مدیریت ام دی اف با ملامینه چیست؟

تفاوت میز مدیریت ام دی اف با ملامینه چیست

در بالا با میز مدیریت ام دی اف و ملامینه به طور مختصر آشنا شدیم و بررسی کردیم که هرکدام چه ویژگی هایی دارند. حال میخواهیم به تفاوت میز مدیریت ام دی اف با ملامینه بپردازیم.

کیفیت کدام میز مدیریت بیشتر است؟

در ابتدا باید گفت که اصلی ترین تفاوت میز مدیریت ام دی اف با ملامینه در کیفیت آن است. همانطور که گفته شد میز مدیریت ام دی اف از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، درحالیکه میز مدیریت ملامینه دارای کیفیت به مراتب پایین تری است و احتمال بروز مشکلات برای آن بسیار بیشتر است.

کدام میز مدیریت ضد آب است؟

اصلی ترین تفاوت میز مدیریت ام دی اف با ملامینه را میتوان در ضد آب بودن میز مدیریت ام دی اف در نظر گرفت. وجود این ویژگی برای بسیاری از افراد بسیار حیاتی است و تمایل دارند که میزی که تهیه میکنند ضد آب باشد تا نگران مشکلات احتمالی ناشی از تماس با آب نباشند.

میز مدیریت مقاوم در برابر ضربه

دیگر تفاوت میز مدیریت ام دی اف با ملامینه در مقاومت آ«ها در برابر ضربه است. میز مدیریت ام دی اف همانطور که گفته شد تحمل بالایی در برابر ضربه و تحمل وزن بالا دارد. این درحالی است که میز مدیریت ملامینه برخلاف آن از مقاومت کمی در برابر این دو عامل برخوردار است.

کدامیک از میزهای مدیریت برای خرید مقرون به صرفه تر است؟

یکی مورد دیگر از تفاوت میز مدیریت ام دی اف با ملامینه در قیمت آن است. بسیاری از افراد خرید میز مدیریت ملامینه را برای قیمت ارزان آن ترجیح میدهند. البته امروزه کاملا برعکس است و خرید میزهای مدیریت ام دی اف به دلیل کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فرد آن بیشتر شده است.

همچنین لازم به ذکر است که با وجود قیمت ارزان تر میز مدیریت ملامینه، با تهیه آن ممکن است شما به زودی مجبور به تغییر آن و یا تعمیر آن شوید زیرا در کوتاه مدت امکان آسیب دیدگی آن زیاد است.

کدامیک از میزهای مدیریت ام دی اف و ملامینه را تهیه کنیم؟

کدامیک از میزهای مدیریت ام دی اف و ملامینه را تهیه کنیم

پس از مطالعه مقاله ” تفاوت میز مدیریت ام د ی اف با ملامینه” شما با هرکدام از آنها آشنا شدید و در آخر نیز به تفاوت میز مدیریت ام دی اف با ملامینه اشاره کردیم. حال ممکن است برایتان سوال پیش آمده باشد که با وجود این موارد کدامیک را بهتر است تهیه کنید.

همانطور که گفته شد مهم ترین موارد تفاوت میز مدیریت ام دی اف با ملامینه کیفیت و قیمت آن است. اگر شما صرفا به دنبال قیمت هستید و میخواهید هزینه کمی برای خرید میز کنید میز مدیریت ملامینه برای شما مناسب است. اما از طرف دیگر اگر به دنبال خرید میز مدیریت با کیفیت هستید که بتوانید در طولانی مدت از آن بدون مشکلی استفاده کنید پیشنهاد ما به شما میز مدیریت ام دی اف است.

جهت مشاهده میزهای مدیریت ما بر روی میز مدیریت کلیک کنید.