تفاوت میز کارمندی ام دی اف و نئوپان در چه مواردی است؟ در ساخت میزهای کارمندی از متریال های مختلفی استفاده میشود که پر طرفدارترین آنها ام دی اف و نئوپان است. میز کارمندی ام دی اف و نئوپان مزایا و معایب خودشان را دارند.

برای بررسی تفاوت میز کارمندی ام دی اف و نئوپان باید در ابتدا به تعریف مختصری از هرکدام بپردازیم و به ویژگی های آنها اشاره کنیم. سپس در انتها به این موضوع میپردازیم که با توجه به تفاوت میز کارمندی ام دی اف و نئوپان خرید کدامیک برای ما گزینه بهتری خواهد بود.

تفاوت میز اداری کارمندی ام دی اف و نئوپان

در ساخت میز کارمندی ام دی اف همانطور که از نامش پیداست از ورقه های ام دی اف استفاده شده است که ترکیب پودر چوب هایی هستند که با استفاده از چسب های قوی طی یک فرآیندی به یکدیگر میچسبند ولی میز کارمندی نئوپان از صفحات نئوپان که از به هم چسبیدن خرده چوب ها تشکیل میشود به وجود می‌آید تشکیل شده است، که در مقاله مفصل به تفاوت این دو پرداختیم.

ویژگی های میز کارمندی ام دی اف

از مهم ترین ویژگی های آن که از اصلی ترین تفاوت میز کارمندی ام دی اف و نئوپان نیز میباشد، میتوان به کیفیت بسیار بالای آن و اشاره کرد که باعث افزایش طول عمر میز و مدت زمانی که میتوانیم بدون مشکل از میز استفاده کنیم میشود. کیفیت بالای میز کارمندی ام دی اف باعث مقاومت آن در برابر ضربه  و همچنین تحمل وزن بالا نیز میشود.

از دیگر ویژگی های میز کارمندی ام دی اف که میتوان به آن اشاره کرد ضد آب بودن آن است. ضد آب بودن میز کارمندی ام دی اف ویژگی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. این مدل میزهای کارمندی در تماس با آب دچار هیچ مشکلی نمیشوند و اصطلاحا باد نمیکنند.

آشنایی با میز کارمندی نئوپان

فرق میز کارمندی ام دی اف و نئوپان

ویژگی های میز کارمندی ام دی اف

 یک تفاوت میز کارمندی ام دی اف و نئوپان که باعث میشود عده ای از افراد میز کارمندی نئوپان را ترجیح دهند، قیمت بسیار ارزان تر آن است. البته لازم به ذکر است که همانقدر که قیمت آن کمتر است، کیفیت آن نیز کمتر میباشد و با استفاده از آن ممکن است مجبور به پرداخت هزینه هایی برای تعمیر و یا تعویض آن شویم.

یکی دیگر از معایب میز کارمندی نیز ضد آب نبودن آن است که دلیل آن را میتوان در ساختار میز کارمندی در نظر گرفت. میز های کارمندی نئوپان در تماس با آب دچار مشکل میشوند به طوری که در برخی مواقع مجبور به تعویض آن میشویم.

تفاوت میز کارمندی ام دی اف و نئوپان

میز کارمندی ام دی اف و نئوپان چه فرقی دارند

تا به اینجا درباره ویژگی های میز کارمندی ام دی اف و نئوپان مطالعه کردید، حال میخواهیم به چند تفاوت میز کارمندی ام دی اف و نئوپان اشاره کنیم و در ادامه بررسی کنیم که خرید کدامیک برای ما بهتر است.

کیفیت کدامیک از میزهای کارمندی بیشتر است؟

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم مهم ترین تفاوت میز کارمندی ام دی اف و نئوپان در کیفیت است. کیفیت میز کارمندی ام دی اف به مراتب بیشتر از میز کارمندی نئوپان است و دلیل اصلی آن را میتوان ساتخار این دو متریال در نظر گرفت.

میز کارمندی ام دی اف با کیفیت بسیار بالایی که دارد باعث میشود با خرید آن تا مدت زمان زیادی نیاز به تعمیر و یا تعیوض میز پیدا نکنیم. اما از طرفی دیگر کیفیت پایین میز کارمندی نئوپان برایمان دردسرساز میشود.

کدام میز کارمندی ضد آب است؟

دیگر تفاوت میز کارمندی ام دی اف و نئوپان در ضد اب بودن میز کارمندی ام دی اف است که باعث میشود بسیاری از افراد به خرید میز کارمندی ام دی اف روی بیاورند. ضد آب بودن میز خصوصیت بسیار مهمی است زیرا ممکن است حتی برای شما هم پیش آمده باشد که میزتان خیس شده باشد و برای مدتی خیس مانده باشد و بعد از مدتی مشاهده کرده باشید که میز به مشکل خورده.

میز کارمندی نئوپان ارزان تر است.

یک تفاوت میز کارمندی ام دی اف و نئوپان در قیمت آنها است. میز کارمندی نئوپان قیمت به مراتب کمتری نسبت به میز کارمندی ام دی اف دارد که باعث میشود بسیاری از افراد خرید آن را به میزهای ام دی اف ترجیح دهند.

اما لازم به ذکر است که میزهای نئوپان با کیفیت بسیار پایینی که دارند خیلی زود هزینه هایی برای تعمیر و یا حتی تعویض میز بر روی دست شما میگذارند پس به نحوی میتوان خرید آنها را غیراقتصادی در نظر گرفت.

کدامیک از میزهای کارمندی ام دی اف و نئوپان را بخریم؟

وجه تمایز میز کارمندی ام دی اف و نئوپان

اکنون که تفاوت میز کارمندی ام دی اف و نئوپان را میدانیم و همچنین میدانیم که ویژگی های هرکدام چیست میخواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که خرید کدامیک برای ما مناسب تر است.

میز کارمندی ام دی اف کیفیت بالایی دارد و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که کیفیت برایشان حرف اول را میزند پس بدون شک و تردید یک میز کارمندی ام دی اف تهیه کنید تا خیالتان از بابت کیفیت آسوده باشد.

اما اگر فقط به دنبال هزینه کمتر هستید به نحوی که کیفیت کار برایتان اهمیت نداشته باشد پس میز کارمندی نئوپان برای شما بهترین گزینه است. البته دقت کنید که با خرید میز کارمندی نئوپان ممکن است مجبور به پرداخت هزینه هایی برای تعمیر و یا حتی تعویض میز شوید.

میز کارمندی با کیفیت و ارزان را از کجا بخریم؟

احتمالا شما که به مطالعه مقاله “تفاوت میز کارمندی ام دی اف و نئوپان” پرداختید به دنبال خرید یک میز کارمندی هستید و میخواهید بدانید که از کجا یک میز کارمندی تهیه کنید که هم از کیفیت آن مطمئن باشید و هم قیمت آن کم باشد.

فضاسیستم ارائه دهنده کلیه وسایل مورد نیاز اداره ها از قبیل میز اداری، صندلی اداری و … میباشد که با اطمینان به متریال استفاده شده در ساخت محصولات خود، کلیه محصولات خود از جمله میزهای کارمندی را همراه با گارانتی عرضه میکند تا خیال شما از بابت کیفیت راحت باشد.

جهت مشاهده میزهای کارمندی ما بر روی میز کارمندی کلیک کنید.