میز کارمندی ملامینه چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ میز کارمندی یکی از انواع میزهای اداری است که در هر شرکت و اداره ای میتوانید آن را پیدا کنید و همانطور که از نامش پیداست مخصوص کارمندان شرکت میباشد. میزهای کارمندی در جنس های متفاوتی تولید و عرضه میشود که هرکدام مزایا و معایبی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره میز کارمندی بر روی ویژگی های میز کارمندی چیست و اهمیت استفاده از آن کلیک کنید.

میز کارمندی ملامینه به میز گفته میشود که در ساخت آن از صفحات ملامینه یا نئوپان استفاده شده باشد. ملامینه درواقع خرده چوب هایی است که طی فرآیندی با استفاده از چسب به یکدیگر میچسبند. در ادامه میخواهیم بررسی کنیم که مزایا و معایب استفاده از میز کارمندی ملامینه چیست و در مقایسه با میز کارمندی ام دی اف کدامیک انتخاب بهتری میباشد و همچنین ویژگی های میز کارمندی ملامینه چیست ؟

مزایا و معایب میز کارمندی ملامینه

استفاده از میز کارمندی ملامینه مزایا و معایب زیادی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. مزایا و معایب ملامینه باعث میشود عده از افراد طرفدار آن و در مقابل دیگر افراد نیز تمایلی به خرید آن نداشته باشند.

آیا میز کارمندی ملامینه کیفیت خوبی دارد؟

اگر بخواهیم بگوییم که بزرگترین عیب میز کارمندی ملامینه چیست باید به کیفیت پایین آن اشاره کنیم. متاسفانه ملامینه کیفیت قابل قبولی ندارد و استفاده از آن در ساخت انواع میزهای اداری میتواند کیفیت میز را در حد قابل توجهی کاهش دهد به طوری که پس از مدتی استفاده دچار مشکل شود.

قیمت میز کارمندی ملامینه به چه صورت است؟

از طرفی دیگر مهم ترین مزیتی که میز کارمندی ملامینه نسبت به سایر میزهای کارمندی دارد قیمت آن است. قیمت بسیار پایین آن باعث جلب نظر بسیاری از افراد میشود که فقط به دنبال قیمت هستند و به دیگر نکات خرید میز توجهی نمیکنند.

آیا میز کارمندی ملامینه ضد آب است؟

دیگر عیب استفاده از میز کارمندی ملامینه را میتوان در ضد آب نبودن آن در نظر گرفت. اگر از میز ملامینه در محیط هایی که امکان برخورد آب با میز وجود دارد استفاده کنیم به احتمال قوی میز دچار مشکل میشود و بدنه اصلی میز غیر قابل استفاده میشود.

وجه تفاوت میز کارمندی ام دی اف با میز کارمندی ملامینه چیست؟

تفاوت میز کارمندی ام دی اف با میز کارمندی ملامینه

ام دی اف دیگر متریالی است که در ساخت وسایل چوبی مانند میزهای اداری مورد استفاده قرار میگیرد و مزایای بسیار بیشتری نسبت به میز کارمندی ملامینه دارد. در ادامه چند تفاوت میز کارمندی ام دی اف و ملامینه را بررسی میکنیم.

کیفیت بالاتر میز کارمندی ام دی اف نسبت به ملامینه

در جواب به پرسش اصلی ترین تفاوت میز کارمندی ام دی اف با میز کارمندی ملامینه چیست میتوان به کیفیت بالای میز ام دی اف اشاره کرد. ام دی اف به دلیل فرآیند ساختش از استحکام بسیار بیشتری دارد.

مقاومت بیشتر میز کارمندی ام دی اف نسبت به ملامینه

همانطور که گفته شد ملامینه در برابر آب مقاومتی ندارد اما میز کارمندی ام دی اف برخلاف ملامینه در برابر آب مقاوم است. همچنین علاوه بر مقاومت بالا در برابر آب، استحکام و مقاومت ام دی اف در برابر ضربه نیز بیشتر و تحمل وزن بالاتری نیز دارد.

قیمت کمتر میز کارمندی ملامینه نسبت به ام دی اف

شاید تنها مزیت میز کارمندی ملامینه نسبت به ام دی اف را بتوان در قیمت بسیار کمتر آن در نظر گرفت و دلیل این موضوع را نیز میتوان در کیفیت پایین آن دانست.

میز کارمندی ملامینه بخریم یا میز کارمندی ام دی اف

میز کارمندی ام دی اف یا میز کارمندی ملامینه

در بالاتر به این موضوع اشاره کردیم که تفاوت میز کارمندی ام دی اف و میز کارمندی ملامینه چیست و به طور کلی میز ملامینه چه ویژگی هایی دارد. حال شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که تهیه کدامیک از آنها برای کار شما واجب تر است. این مورد کاملا بستگی به چیزی که شما از میز میخواهید دارد.

اگر به دنبال کیفیت خوب هستید و میخواهید میزی تهیه کنید که طولانی مدت برای شما کار کند و در طول مدت استفاده دچار مشکلاتی همچون شکستگی و … نشود، حتما به دنبال میز کارمندی ام دی اف بروید.

از طرفی دیگر اگر فقط به دنبال خرید میزی ارزان قیمت هستید و اهمیتی ندارد که میز در برابر موارد مختلف مقاوم باشد میزهای کارمندی ملامینه قیمت به مراتب پایین تری دارد ولی از کیفیت کمی هم برخوردار است.

میز کارمندی ملامینه را از کجا بخریم؟

حال پس از اینکه میدانید تفاوت میز کارمندی ام دی اف و میز کارمندی ملامینه چیست و به دنبال خرید یک میز کارمندی برای خود هستید باید ذکر کنیم که ما در فضاسیستم میزهای کارمندی متفاوت در طرح های مختلف را همراه با گارانتی عرضه میکنیم که خیال شما از بابت کیفیت راحت باشد.

جهت مشاهده میزهای کارمندی ما  برروی میز کارمندی کلیک کنید.