صندلی مش چیست و انواع آن به چه صورت است؟ صندلی مش یکی از مدل های انواع صندلی اداری است که در تکیه گاه آن به جای فوم، از تور و یا مش استفااده میشود. استفاده از مش در این قسمت مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مزایا استفاده از صندلی مش

صندلی مش به صندلی گفته میشود که تکیه گاه صندلی به جای فوم و چرم که در دیگر صندلی ها استفاده میشود از مش یا تور ساخته شده است. استفاده از مش در این قسمت مزایا بسیار زیادی دارد که در ادامه میخواهیم به این موضوع بپردازیم که مزایا استفاده از صندلی مش چیست و استفاده از آن چه فوایدی دارد.

تعریق کمتر با استفاده از صندلی مش

اگر بخواهیم بگوییم که مهم ترین فایده استفاده از صندلی مش چیست باید به ضد عرق بودن آن اشاره کنیم. در این مدل صندلی به دلیل استفاده از مش در قسمت تکیه گاه آن، در این ناحیه هوا به راحتی گردش میابد که باعث خنکی بیشتر میشود و از عرق کردن مخصوصا در فصول گرم سال جلوگیری میکند.

آیا صندلی مش بهداشتی تر است؟

استفاده از صندلی مش در طولانی مدت همانطور که گفتیم از عرق کردن جلوگیری میکند. عرق کردن در ناحیه کمر بر روی صندلی های عادی باعث ایجاد رطوبت در این قسمت میشود که ترکیب آن با گرمای موجود محیطی بسیار مناسب برای رشد انواع قارچ و باکتری را فراهم میکند. البته این موضوع در صورتی پیش می‌آید که زمان زیادی را بنشینید اما به هرحال استفاده از صندلی مش از همچین موضوعی جلوگیری میکند.

صندلی مش ظاهری مدرن دارد

امروزه بسیاری از افراد طرفدار دکوراسیون مدرن در اداره و شرکت خود هستند. احتمالا برای شما هم پیش آمده که وارد شرکتی، به ویژه شرکت خصوصی، شده باشید و دکوراسیون مدرن آن که شامل صندلی های مش با میزهای مدرن است توجه شما را به خود جلب کرده باشد. استفاده از صندلی مش با میزهای مدرن بسیار رایج است.

حال که میدانیم مزایا استفاده از صندلی مش چیست، در ادامه میخواهیم به انواع صندلی اداری مش اشاره کنیم و آنها را بررسی کنیم. 

انواع مختلف صندلی مش چیست؟

انواع مختلف صندلی مش

صندلی مش انواع مختلفی دارد و در بسیاری از اداره ها به صورت های مختلفی یاد میشود. از انواع آن میتوان به صندلی مدیریت، کارشناسی، کارمندی و کنفرانس مش اشاره کرد. این بدین موضوع بدین معنی است که انواع صندلی اداری مش نیز وجود دارد. در ادامه به برسی هرکدام میپردازیم.

جهت مطالعه بیشتر درباره انواع صندلی اداری میتوانید با کلیک بر انواع صندلی اداری و تفاوت آن ها با یکدیگر مقاله ما در این باره را مطالعه فرمایید.

صندلی مدیریت مش

اگر از طرفداران دکوراسیون های مدرن باشید و بخواهید به ظرکت خود ظاهری مدرن ببخشید، استفاده از صندلی مدیریت مش برای شما یکی از مهم ترین مواردی است که باید تهیه کنید.

صندلی کارشناسی مش

تهیه صندلی کارشناسی مش برای کارشناسان میتواند یک تصمیم بسیار خوبی باشد زیرا کارشناسان زمان زیادی را با نشستن بر روی صندلی میگذرانند و صندلی مش میتواند به خنک تر بودن آن ها کمک کند.

صندلی کارمندی مش

به طور متوسط کارمندان بیشترین زمان را نسبت به سایر افراد بر روی صندلی سپری میکنند. تهیه صندلی ای مناسب که کارمندان بر روی آن احساس راحتی کنند بازدهی آنها را بسیار بیشتر میکند. به طور مثال تهیه صندلی کارمندی مش باعث میشود کارمندان در طول فصول گرم سال عرق نکنند و راحت تر باشند پس تهیه صندلی مش برای کارمندان نیز تصمیمی خوب است.

صندلی کنفرانس مش

همانطور که میدانید صندلی کنفرانس برای برگزاری جلسات بین کارمندان و یا بین شرکت ها استفاده میشود. این جلسات ممکن است ساعت ها ادامه پیدا کند و به همین دلیل انتخاب صندلی کنفرانس مش میتواند به برگزاری این جلسات کمک کند.

جایگزین کردن صندلی مش به جای دیگر صندلی های اداری

خرید صندلی اداری مش

بعد از مطالعه مقاله “صندلی مش چیست و انواع آن” ممکن است به فکر جایگزین کردن صندلی های اداره خود با صندلی اداری مش باشید. جایگزین کردن صندلی مش به جای دیگر مدل های صندلی میتواند فواید زیادی برای شما داشته باشد.

به طور کلی میتوان گفت صندلی مش از آنجای که بسیار خنک تر از دیگر صندلی ها است میتواند بازدهی کارکنان شرکت را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد و در نتیجه به پیشرفت شرکت شما نیز کمک کند.

اگر میدانید اهمیت خرید صندلی مش چیست و شک دارید که آیا از کیفیت لازم برای جایگزینی آنها با سایر صندلی ها برخوردار هستند یا نه باید بگوییم که کیفیت صندلی های مش با سایر صندلی ها تفاوتی ندارد و هردو در یک سطح از کیفیت فنی قرار دارند.

صندلی مش را از کجا تهیه کنیم؟

خرید صندلی مدیریت مش

اکنون بعد از مطالعه این مقاله میدانید که صندلی مش چیست و از مزایا و ویژگی های فوق العاده آن مطلع هستید همچنین میدانید که اهمیت استفاده از صندلی مش چیست ممکن است برایتان سوال پیش آمده باشد که صندلی های مش را از کجا تهیه کنید که هم کیفیت لازم را داشته باشد و هم تنوع طرح بالایی داشته باشد.

فضاسیستم فروشگاهی معتبر برای خرید انواع میز و صندلی های اداری میباشد که کلیه محصولات خود از جمله صندلی اداری های مش را همراه با گارانتی عرضه میکند و تنوع کالایی بسیار بالایی نیز دارد. جهت مشاهده صندلی اداری های مش بر روی صندلی مش کلیک نمایید.