میز مدیریتی نئوپان چیست؟ میز مدیریتی یکی از وسایلی است که در هر شرکتی یافت میشود و از مهم ترین وسایلی است که باید برای شرکت تهیه کنیم. از آنجایی که مدیر یک شرکت بالاترین مقام را دارد، میز او نیز بایدمتفاوت از سایر افراد باشد به طوری که هرکس هنگام مراجعه به شرکت بتواند حتی در صورت نبود مدیر نیز میز او را تشخیص دهد.

میز مدیریت در جنس های متفاوتی تولید میشود که یکی از آن ها میز مدیریتی نئوپان است، صفحات نئوپان صفحاتی هستند که خرده چوب ها با استفاده از چسب به یکدیگر متصل شده اند و صفحه ای تقریبا سخت را به وجود اورده اند. از این صفحات در ساخت محصولات چوبی همچون میز مدیریتی نئوپان استفاده میشود.

پس به طور کلی میتوان گفت اگر در ساخت میز مدیریت از نئوپان استفاده شود، به آن میز مدیریتی نئوپان میگویند. در ادامه میخواهیم به بررسی مزایا و معایب استفاده از این مدل میز اشاره کنیم و سپس باید و نباید ها هنگام خرید یک میز مدیریت را بررسی کنیم.

مزایا و معایب استفاده از میز مدیریتی نئوپان

استفاده از میز مدیریتی نئوپان مزایا و معایب خودش را دارد که باعث میشود عده ای از افراد نئوپان را به ام دی اف ترجیح دهند و عده ای دیگر اعتقادی به استفاده از میز مدیریتی نئوپان نداشته باشند. در ادامه به مزایا و معایب آن اشاره میکنیم.

مزایا استفاده از میز مدیریتی نئوپان چیست؟

یکی از مهم ترین فواید استفاده از میز مدیریتی نئوپان را میتوان صرفه جویی در هزینه دانست. نئوپان قیمتی به مراتب کمتر از میزهای مدیریتی با جنس های دیگر دارد و همین موضوع سبب تمایل افراد به خرید آنها شده است. یعنی بسیاری از افراد هنگام تهیه میز مدیریت ترجیح میدهند که قیمتی به مراتب پرداخت کنند اما این صرفه جویی اشتباه است.

معایب استفاده از میز مدیریتی نئوپان چیست؟

احتمالا برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا استفاده از مدیریت نئوپان اشتباه است؟ در جواب به این پرسش و افرادی که مایل به خرید این مدل میز هستند باید گفت که حتی با وجود پرداخت هزینه ای کمتر در قبال میز دریافتی اینکار اصلا صرف اقتصادی ندارد.

میز مدیریتی نئوپان کیفیتی به مراتب پایین تر از میز مدیریتی ام دی اف دارد، به همین دلیل ممکن است با اینکه هزینه کمتری به هنگام خرید پرداخت میکنید اما مجبور به صرف هزینه های بیشتر برای تعمیر و یا حتی تعویض زودهنگام میز مدیریت خود کنید.

پس به طور کلی میتوان در جواب پرسش اصلی ترین ایراد  میز مدیریتی نئوپان چیست گفت که با وجود اهمیت بالای کیفیت در میز مدیریت، بزرگترین عیب آن کیفیتی پایین است که امکان آسیب رسیدن به ظاهر میز مدیریتی را فراهم میکند.

ابعاد میز مدیریتی نئوپان چیست؟

میز مدیریتی نئوپان ارزان

هنگام تهیه میز مدیریت اولین چیزی که به آن فکر میکنیم ابعاد آن است. میز مدیریتی نئوپان در طول های 180، 200 و 220 سانتی متر تولید و عرضه میشود و عرض آن معمولا 80 سانتی متر میباشد. لازم به ذکر است که میزهای مدیریتی نئوپان معمولا دارای ال هستند تا فضای در دسترس بیشتری در اختیار مدیر قرار بگیرد.

ما در فضاسیستم میتوانیم میز مدیریتی نئوپان را در ابعاد مختلف طبق خواسته شما نیز عرضه کنیم. جهت مشاهده بر روی میز مدیریت کلیک کنید.

انواع میز مدیریتی نئوپان چیست؟

انواع میز مدیریتی نئوپان

میز مدیریتی نئوپان مدل های مختلفی دارد که افراد میتوانند هنگام خرید با توجه به دکوراسیون اداره خود یکی از آنها را تهیه نمایند. به طور مثال اگر شرکت شما ظاهری کلاسیک دارد استفاده از میز مدیریتی نئوپان چرمی و یا کلاسیک بهترین گزینه است.

از طرفی دیگر اگر به دنبال ظاهری جدید و مدرن برای اداره و شرکت خود هستید حتما باید از میزهای مدیریت مدرن که معمولا پایه هایی فلزی دارند استفاده کنید که ظاهری مدرن به اداره ببخشند.

نکاتی که هنگام خرید میز مدیریتی باید رعایت کنیم

احتمالا اکنون سوال پیش آمده باشد که به نکات مهم هنگام خرید میز مدیریتی نئوپان چیست. حتی با وجود اینکه کیفیت میز مدیریت نئوپان پایین میباشد، بسیاری از افراد به دلیل ارزان بودن، آن را به سایر مدل ها ترجیح میدهند و به دنبال خرید آن میروند.

در ابتدا باید بپرسیم که ابعاد مناسب برای تهیه میز مدیریتی نئوپان چیست؟ در ابتدا باید اندازه اتاق مدیریت را بدست بیاوریم و متناسب با آن به سفارش میز بپردازیم. زیرا اگر ابعاد میز بزرگ باشد و کل اتاق را در بر بگیرد اصلا جلوه خوبی ندارد و از طرفی دیگر اگر کوچک باشد نیز جلوه و وقار میز مدیریت را ندارد

دومین مورد هنگام خرید میز مدیریتی نئوپان توجه به ظاهر آن است که همانطور که گفته شد مدل های مختلفی دارد و انتخاب مدل مناسب با دکوراسیون ما اهمیت بسیار زیادی دارد.

جمع بندی

در مقاله “میز مدیریتی نئوپان چیست” به طور خلاصه فهمیدیم که مزایا و معایب استفاده از میز مدیریتی نئوپان چیست و اینکه کیفیته پایین آن حتی با وجود قیمت پایین آن نیز باعث پر طرفدار بودن این سبک میز نشده است.  سپس در ادامه به این موضوع اشاره کردیم که ابعاد مناسب جهت خرید میز مدیریتی نئوپان چیست و هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کنیم.