تفاوت های میز مدیریت با میز کارشناسی چیست؟ میز مدیریت و میز کارشناسی دو مدل میزی هستند که به طور حتم در یک شرکت میتوانید تعدادی از آنها را پیدا کنید. میز مدیریت همانطور که از نامش پیداست مخصوص مدیریت شرکت و میز کارشناسی مخصوص کارشناسان است. اما تفاوت های میز مدیریت و میز کارشناسی چیست و چرا آنها را به دو دو دسته جداگانه تقسیم کرده ایم.

تفاوت میز مدیریت با میز کارشناسی اول از همه در ابعاد میز مطرح میگردد که میز مدیریت ابعاد 180 به بالا دارد ولی میز کارشناسی ابعاد بین 140 تا 180 را دارد، معمولا چه میز کارشناسی چه میز مدیریت دارای ال است ولی علاوه بر ابعاد تفاوت دوم را میتوان در طراحی در نظر گرفت که میز مدیریت طراحی شیک تری دارد که در مقاله کامل به تفاوت ها میپردازیم.

میز مدیریت و میز کارشناسی

قبل از پرداخت به تفاوت های میز مدیریت با میز کارشناسی باید با هردو این میزها آشنا شویم و اندکی درباره آن ها اطلاعات داشته باشیم. در ادامه به توضیحی کوتاه دراین باره میپردازیم.

آشنایی با میز مدیریت و ویژگی های آن

به طور کلی میتوان گفت هرکدام از میزهای اداری کاربرد خاص خودش را دارد. میز مدیریت مخصوص مدیریت شرکت است، به همین دلیل بهترین و خاص ترین نوع میز اداری به شمار می‌آید. میز مدیریت خصوصیت های بسیار زیادی دارد که از جمله ی آنها میتوان به ابعاد بزرگتر، امکانات بیشتر و … اشاره کرد.

جهت آشنایی بیشتر با میز مدیریت و اطلاعات بیشتر درباره خصوصیات و ویژگی های آن پیشنهاد میکنیم با کلیک بر روی میز مدیریت چیست؟ مقاله ما درباره میزهای مدیریت را مطالعه کنید.

آشنایی با میز کارشناسی و خصوصیات آن

میز کارشناسی را میتوان یک درجه از میز مدیریت پایین تر در نظر گرفت. یعنی خصوصیات و ویژگی های مثبت آن کمی از میز مدیریت کمتر است اما از میز کارمندی بهتر میباشد. میز کارشناسی دارای ابعاد کوچک تری نسبت به میز مدیریت است. و برای کارشناسان مورد استفاده قرار میگیرد. به میز کارشناسی میز معاونتی نیز میگویند..

به طور کلی میزهای اداری بر اساس رتبه و مقام اشخاص دسته بندی میشوند. یعنی میز مدیریت برای مدیر، میز کارشناسی برای کارشناسان و میز کارمندی برای کارمندان است. اگر میخواهید درباره میزهای اداری بیشتر بدانید پیشنهاد میکنیم با کلیک بر روی انواع میز اداری، مقاله ما را دراین باره مطالعه کنید

تفاوت های میز مدیریت با میز کارشناسی

میز مدیریت ام دی اف و میز کارشناسی ام دی اف
حال که میدانیم میز مدیریت و میز کارشناسی چیست میتوانیم به تفاوت های میز مدیریت با میز کارشناسی اشاره کنیم. در ادامه میخواهیم تفاوت های عمده این دو میز را بررسی کنیم.

تفاوت اندازه میز مدیریت و میز کارشناسی به چه صورت است؟

یکی از اصلی ترین تفاوت های میز مدیریت با میز کارشناسی ابعاد آن است. میز مدیریت به مرتب بزرگتر از میز کارشناسی است. به طور استاندارد ابعاد میز مدیریت 180 تا 220 سانتی متر است درحالی که طول میز کارشناسی به طور میانگین 160 سانتی متر است. به طور حتم میزان فضایی که مدیر شرکت نیاز دارد از کارشناسان شرکت بیشتر است. دلیل تفاوت ابعاد این دو میز نیز همین موضوع است.

اهمیت وجود ال در میز مدیریت نسبت به میز کارشناسی

یکی دیگر از تفاوت های میز مدیریت با میز کارشناسی وجود ال در کنار میز مدیریت است که این ویژگی معمولا در میزهای کارشناسی دیده نمیشود. میزهای کارشناسی معمولا بدون ال هستند. میزهای کارشناسی ال دار هم وجود دارد اکثرا آنها بدون ال هستند. ال دار بودن میز مدیریت به این دلیل است که وجود ال در میز به مدیر اجازه میدهد فضای در دسترس بیشتری داشته باشد تا بتواند آزادانه تر به کارهای خود بپردازد

قیمت ارزان تر میز کارشناسی نسبت به میز مدیریت

میز کارشناسی به مراتب قیمت کمتری نسبت به میز مدیریت دارد و دلیل این موضوع را میتوان در ابعاد این دو میز مشاهده کرد. هر چه ابعاد میز کمتر باشد قطعا قیمت آن نیز کمتر میشود. همچنین در ساخت میز مدیریت به جزئیات بسیار بیشتری توجه میشود که قیمت میز را بالاتر میبرد. بدین ترتیب از اصلی ترین تفاوت های میز مدیریت با میز کارشناسی میتوان به تفاوت قیمت آن دو اشاره کرد.

تفاوت جنس و کیفیت میز مدیریت و میز کارشناسی

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که در مسئله جنس و کیفیت، تفاوت های میز مدیریت با میز کارشناسی چیست؟ در جواب این سوال باید گفت که هر دو میز میتواند از جنس ام دی اف یا نئوپان باشد اما معمولا هردو را از ام دی اف میسازند که هم باعث میشود کیفیت بالاتری داشته باشند و هم در برابر خطراتی که روزانه سلامت میز را تهدید میکند مقاومت تر است.

در واقع کیفیت میز مدیریت و میز کارشناسی را نمیتوان یکی از تفاوت های میز مدیریت با میز کارشناسی شمرد زیرا از نظر کیفیت هر دو در یک سطح هستند. لازم به ذکر است که ما در فضاسیستم با اطمینان به متریال به کار رفته، کلیه محصولات خود از جمله میز مدیریت و میز کارشناسی را به همراه گارانتی عرضه میکنیم تا با خیالی آسوده بتوانید به خرید بپردازید.

کدامیک از میزهای مدیریت یا کارشناسی را تهیه کنیم؟

ابعاد میز مدیریت و میز کارشناسی
اکنون که هم با میز مدیریت آشنایی داریم و هم با میز کارشناسی و همچنین میدانیم که تفاوت های بین میز مدیریت با میز کارشناسی چیست، ممکن است برای شما سوال پیش آمده باشد که  کدامیک از آنها را برای شرکت خود تهیه کنید. در پاسخ به این سوال میتوان گفت که با توجه به تفاوت های میز مدیریت با میز کارشناسی و همچنین کاربرد هرکدام، خرید هر دو ضروری است و نمیتوان از اهمیت خرید هرکدام غافل شد.

یعنی به طور مثال نمیتوان از میز کارشناسی برای مدیریت شرکت استفاده کرد چون فضای کافی به مدیر شرکت نمیدهد و فضا برای کار کردن مدیریت کم میشود. در مقابل اگر بخواهیم از میز مدیریت هم برای کارشناسان خود استفاده کنیم علاوه بر اینکه هزینه بسیار بیشتری باید پرداخت کنیم، به شرکت بزرگی نیز برای قرار دادن میزها نیاز داریم. به طور خلاصه میتوان گفت با توجه به تفاوت های میز مدیریت با میز کارشناسی که در بالا ذکر شد استفاده از یکی به جای دیگری کار منطقی نمیباشد.

میز مدیریت و میز کارشناسی را از کجا بخریم؟

خرید میز مدیریت و میز کارشناسی
در تجهیز کردن یک شرکت، خرید میز مدیریت و میز کارشناسی اهمیت بسیار زیادی دارد به همین دلیل باید در خرید آن ها بسیار دقت نمود تا بهترین جنس ممکن را خریداری کرد. ما در فروشگاه فضاسیستم بهترین میزهای مدیریت و میزهای کارشناسی و سایر اقلامی که برای تجهیز شرکت خود به آن نیاز دارید را تدارک دیده ایم.

جهت مشاهده میز های مدیریت ما بر روی میز مدیریت و جهت مشاهده میزهای کارشناسی بر روی میز کارشناسی کلیک کنید.

کلام آخر

در این مقاله درباره میز مدیریت و میز کارشناسی صحبت کردیم و به طور مختصر به تعریف آن ها پرداختیم. سپس در ادامه به تفاوت های میز مدیریت با میز کارشناسی پرداختیم . شما بعد از مطالعه این مقاله اکنون میتوانید با علم به تفاوت های میز مدیریت با میز کارشناسی به خرید این میزها بپردازید.