تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی چیست؟ در یک اداره میزهای متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد و میزها با توجه به مقام افرادی که در شرکت کار میکنند و همچنین استفاده ای که افراد مختلف از آن میکنند، متفاوت است. به طور کلی میتوان گفت برای کارکنان یک شرکت از مجموعه میزهای مدیریت، کارشناسی و کارمندی استفاده میشود.

جهت آشنایی با انواع میز اداری که در شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد، با کلیک بر روی انواع میز اداری چیست مقاله ما درباره انواع میز اداری و تفاوت آن ها با یکدیگر را مطالعه نمایید.

در کل تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی در این است که میز مدیریت طراحی مدیریتی و زیباتری دارد و از لحاظ ابعاد بزرگتر است که طول 180 سانتی متر به بالا دارد ولی میز کارمندی طراحی ساده تر و ابعاد کوچکتری دارد که بین 70 تا 140 سانتی متر طول دارد و قیمت پایین تری دارد که در این نوشته کامل میپردازیم.

میز مدیریت و خصوصیات آن

میز مدیریت همانطور که از نامش پیداست، میزی مناسب برای مدیریت شرکت است. اصلی ترین تفاوت میز مدیریت با سایر میزهای اداری تفاوت ظاهری آن است. میزهای مدیریت به طوری طراحی و تولید میشوند که ظاهری بسیار شکیل داشته باشند به طوری که افراد هنگام وارد شدن به شرکت بتوانند مدیر را به راحتی با توجه میز آن پیدا کنند.

میز مدیریت ظاهری جذاب دارد

از آنجایی که میز مدیریت مخصوص مدیر شرکت است، در ساخت آن به جزئیات و خصوصیات ظاهری بیشتر از سایر میزهای اداری توجه میشود. از این رو یکی از مهم ترین تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی را میتوان در خصوصیات و جزئیات ظاهری بسیار بیشتر میز مدیریت دانست.

‎میز مدیریت ابعاد بزرگی دارد

یکی از اصلی ترین ویژگی های میز مدیریت که دلیل اصلی تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی و سایر میزها است، ابعاد بسیار بزرگتر میز مدیریت است. میز مدیریت معمولا طولی بین 180 تا 220 سانتی متر دارد. لازم به ذکر است که میزهای مدیریت را ال دار تهیه میکنند تا فضای بیشتری در اختیار فردی که از آن استفاده میکند قرار بگیرد. 

جهت مطالعه بیشتر درباره میز مدیریت با کلیک بر روی میز مدیریت چیست میتوانید مقاله ما در این باره را مطالعه نمایید.

 

میز کارمندی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

میز کارمندی و خصوصیات آن

میز کارمندی دیگر میز اداری است که مورد استفاده قرار میگیرد. از میزهای کارمندی معمولا به عنوان کوچک ترین میز اداری یاد میشود و برای کارمندان و پشتیبان های یک شرکت یا اداره مورد استفاده قرار میگیرد. میز کارمندی به دلیل کاربرد بسیار زیاد آن، پرفروش ترین میز اداری نیز میباشد.

میز کارمندی، میزی مناسب کارمندان است.

میزی که کارمندان استفاده میکنند، باید دارای خصوصیاتی باشد که آن را برای کار کردن های طولانی کارمندان به میزی مناسب تبدیل کند. خصوصیاتی همچون داشتن ال، ظاهری ساده و … از جمله ویژگی های میز کارمندی است.

میز کارمندی ابعاد کوچکی دارد.

اولین و مهم ترین ویژگی میز کارمندی، کوچک بودن ابعاد آن نسبت به سایر میزهای اداری است که باعث میشود بسیاری از افراد استفاده از میز کارمندی را به سایر میزهای اداری ترجیح دهند. به همین دلیل یک فرق میز کارمندی و میز مدیریت و سایر میزهای اداری را میتوان ابعاد کوچک میز کارمندی داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کلیک بر روی میز کارمندی چیست مقاله ما دراین باره را مطالعه نمایید و با ویژگی های میز کارمندی و اهمیت استفاده از آن بیشتر آشنا شوید.

تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی

تفاوت ویژگی های میز مدیریت و میز کارمندی

حال که میدانیم میز مدیریت و میز کارمندی چیست میخواهیم به تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی بپردازیم و ببینیم که چرا استفاده از هر دو میز در اداره بسیار حائز اهمیت است. در ادامه به چند فرق میز کارمندی و میز مدیریت اشاره میکنیم

آیا ابعاد میز مدیریت بزرگ تر از میز کارمندی است؟

میز مدیریت بزرگترین ابعاد را در بین میزهای اداری دارد درحالیکه میز کارمندی دارای کوچک ترین ابعاد است و در نتیجه تفاوت در اندازه مهم ترین تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی میباشد. میزهای مدیریت معمولا دارای طولی بیشتر از 180 سانتی متر هستند درحالیکه میزهای کارمندی طولی کمتر از 140 سانتی متر دارند.

کاربردهای متفاوت میز مدیریت و میز کارمندی

هرکدام از میزهای اداری کاربرد خاص خودشان را دارند و از این رو یک فرق میز کارمندی و میز مدیریت را میتوان در کاربرد آن ها دانست. میز مدیریت برای مدیر شرکت استفاده میشود اما میز کارمندی مخصوص کارمندان و پشتیبانان شرکت و اداره است. لازم به ذکر است که در صورت کمبود جا میتوان از میزهای کارمندی به جا میز مدیریت استفاده کرد اما قطع آن ظاهر و جلوه شکیل و زیبا را به اتاق مدیریت نمیبخشد.

آیا میز مدیریت و میز کارمندی ال دارند؟

میز مدیریت و میز کارمندی را معمولا ال دار تهیه میکنند و علت آن در نحوه استفاده افراد از میز است. کارمندان معمولا نیاز به پرینتر و یا فکس در کنار میز خود دارند و وجود ال در میزشان کمک بسیار زیادی به بازدهی کار آنها میکند. همچنین در میز مدیریت وجود ال میتواند فضای قابل دسترس بیشتری به مدیر شرکت هنگام کار کردن بدهد.

میز کارمندی یا میز مدیریت، کدامیک را تهیه کنیم؟

فرق میز کارمندی و میز مدیریت

در بالا با تفاوت میز مدیریت و میز کارمندی آشنا شدیم و هم اکنون ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که کدامیک از میزهای مدیریت و کارمندی مناسب برای کار شما میباشد. در ابتدا لازم است ذکر کنیم که بهتر است از هر دو میز کارمندی و مدیریت در یک شرکت استفاده کنیم.

اگر به دنبال یک میز برای استفاده روزمره کارکنان شرکت خود هستید و یا در شرکت خود به اندازه کافی فضا ندارید، پیشنهاد میکنیم حتما به فکر تهیه میز کارمندی باشید. اما اگر به دنبال یک میز تجملاتی و میزی هستید که در نگاه اول به چشم افراد بیاید و تاثیر مثبتی در آنها بگذارد حتما میز مدیریت تهیه کنید.

میز مدیریت و میز کارمندی را از کجا تهیه کنیم؟

احتمالا شما که به مطالعه مقاله “تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی” پرداخته اید به دنبال تهیه یکی از این دو مدل میز برای شرکت و یا اداره خود هستید. تهیه میز مدیریت و میز کارمندی بسیار حائز اهیمت است زیرا اگر هنگام خرید به ظاهر و کیفیت آن توجه کافی نکنیم به دکوراسیون شرکت لطمه وارد میکند و از نظر اقتصادی نیز ما را دچار ضررهای مالی میکند.

فضاسیستم با اطمینان از کیفیت محصولات خود کلیه محصولات از جمله میزهای مدیریت و میزهای کارمندی خود را همره با گارانتی و با بهترین قیمت عرضه میکند. جهت مشاهده میزهای مدیریت ما بر روی میز مدیریت و جهت مشاهده میزهای کارمندی ما بر روی میز کارمندی کلیک کنید.