ویژگی های میز کارمندی چیست و اهمیت استفاده از آن چقدر است؟ میز کارمندی یکی از انواع میزهایی است که در هر اداره ای یافت میشود و همانطور که احتمالا حدس زده اید برای کارمندان یک شرکت یا اداره مورد استفاده قرار میگیرد. میز کارمندی باید دارای ویژگی هایی باشد که آن را برای استفاده کارمندان به میزی مناسب تبدیل کند.

کارمندان روزانه مدت زمان طولانی را پشت میزشان به کار کردن میپردازند پس میز آنها باید میزی خاص و مناسب کارشان باشد. در این مقاله قصد داریم در ابتدا به این موضوع بپردازیم که میز کارمندی چیست و سپس به بررسی این موضوع بپردازیم که ویژگی های میز کارمندی چیست و اهمیت استفاده از آن به چه میزان است؟

میز کارمندی چیست

در یک اداره میزهای اداری مختلفی اعم از میز مدیریت، میز کارشناسی، میز کنفرانس و … استفاده میشود. یکی از این میزهایی که در شرکت ها مورد استفاده میگیرد میز کارمندی است. میز کارمندی همانطور که گفته شد برای کارمندان شرکت مورد استفاده قرار میگیرد. میزهای کارمندی معمولا میزهایی هستند که دارای ابعاد کوچک هستند و میزهای ساده ای هستند. 

معمولا در اداره ها تعداد زیادی میز کارمندی مورد استفاده قرار میگیرد و به ازای هر کارمند یک میز جدا وجود دارد. به همین دلیل میزهای کارمندی باید دارای فیمت کمی نیز باشند. اما سوالی که اکنون پیش می‌آید این است که چرا باید از میز کارمندی استفاده کنیم؟ ویژگی های میز کارمندی چیست و اهمیت استفاده از آن به چه میزانی است که ما را مجاب به استفاده از آن میکند.

ویژگی های میز کارمندی چیست و اهمیت استفاده از آن

میز کارمندی خوب

در بالاتر گفتیم که میزهای کارمندی به طور گسترده ای در شرکت ها و اداره جات ها استفاده میشود و ویژگی های بسیار زیادی دارد که افراد را به استفاده از آن برای کارمندان خود ترغیب میکند. برای بررسی اینکه ویژگی های میز کارمندی چیست و اهمیت استفاده از آن به چه میزان است میتوانیم به خصوصیات زیر اشاره کنیم.

میز کارمندی دارای ابعاد کوچکی است

به طور کلی میتوان گفت میز کارمندی یکی از کوچک ترین میزهای اداری است که مورد استفاده قرار میگیرد. میزهای کارمندی را برای آن کوچک تر میسازند که هم قیمت آن کمتر شود و هم اینکه بتوان تعداد کارمندان بیشتری را در شرکت استخدام کرد. ابعاد میز کارمندی نه باید آنقدر بزرگ باشد که دچار مشکل شویم و نه باید انقدر کوچک باشد که کارمندان در کار کردن پشت آن فضای کافی نداشته باشند

میز کارمندی معمولا میز ساده ای میباشد

 از آنجایی که میزهای کارمندی به تعداد زیادی در شرکت ها استفاده میشود، نقش بسیار مهمی را در دکوراسیون شرکت ایفا میکند و طرح آن اهمیت زیادی دارد اما با این وجود بسیاری از افراد ترجیح میدهند که میز کارمندی ساده برای کار خود استفاده کنند تا قیمت آن کمتر باشد و راحت تر بتوانند میز کارمندی را به تعداد زیاد خرید کنند.

تفاوت قیمت سایر میزهای اداری با میز کارمندی چیست

در جواب به اینکه اصلی ترین مورد از ویژگی های میز کارمندی چیست و اهمیت استفاده از آن چرا بسیار زیاد است باید به قیمت پایین آن اشاره کنیم. معمولا قیمت کمتر خصوصیتی است که اکثر شرکت ها و اداره ها در یک میز کارمندی به دنبال آن میگردند. میز کارمندی به همین دلیل دارای طرح های ساده و ابعاد کوچک تر است که قیمت کمتری داشته باشد و شرکت های بیشتری خواهان استفاده از آن باشند.

حال که میدانیم ویژگی های میز کارمندی چیست و اهمیت استفاده از آن به چه میزانی است باید بگوییم کهمیز کارمندی به دلیل قیمت کم آن طرفداران بسیاری دارد و دلیل آن به هزینه های تعمیر و نگهداری میز ربط دارد. هرچه میز بزرگتر و گران تر باشد علاوه بر هزینه اولیه که برای خرید آن باید بپردازیم، اگر مشکلی برای میز پیش بیاید نیز هزینه های تعمیر و یا حتی تعویض سنگینی بر دوش شرکت خواهد گذاشت

در ادامه میخواهیم به مقایسه میز کارمندی با سایر میزهای اداری از جمله میز مدیریت و میز کارشناسی بپردازیم. 

تفاوت انواع میز اداری با میز کارمندی چیست؟

تفاوت میز کارمندی با سایر میزهای اداری

همانطور که در بالاتر ذکر شد در یک اداره و یا شرکت میزهای مختلفی برای افراد مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. هرکدام از میزهای اداری با توجه به رتبه و مقام افراد استفاده های مختلفی دارند. یعنی هرکدام از میزهای اداری دارای خصوصیت و ویژگی هایی هستند که آن ها را برای یک مقام خاص در شرکت مناسب میکند. در ادامه میخواهیم بررسی کنیم که تفاوت انواع میزهای اداری با میز کارمندی چیست. 

تفاوت میز کارمندی با میز مدیریت در چه مواردی میباشد

یکی از اصلی ترین ویژگی های میز کارمندی کوچک بودن ابعاد آن بود. میز کارمندی را میتوان کوچک ترین میز اداری در نظر گرفت که دقیقا برعکس میز مدیریت است. میز مدیریت معمولا در ابعاد بسیار بزرگ تر تولید و استفاده میشود. تفاوت اصلی میز کارمندی و میز مدیریت ابعاد آن است اما از دیگر تفاوت های آن میشود به خصوصیات ظاهری میز مدیریت اشاره کرد که برخلاف میز کارمندی طرح های بیشتری دارد و به جزئیات ظاهری بیشتری در آن توجه میشود.

جهت مطالعه بیشتر درباره میز مدیریت بر روی میز مدیریت چیست کلیک کنید.

تفاوت میز کارمندی با میز کارشناسی چیست؟

بازه هم تفاوت اصلی میز کارمندی و کارشناسی در ابعاد آن است. میز کارشناسی دارای طولی بزرگتر از میز کارمندی اما کوچکتر از میز مدیریت است. به طور کلی میزهای اداری بر اساس اندازه تقسیم بندی میشوند که میز کارمندی دارای کوچک ترین ابعاد است. از لحاظ ظاهری نیز میز کارشناسی تقریبا شبیه به میز کارمندی است و در هردو طرح های ساده ای استفاده میشود .

حال که میدانیم ویژگی های میز کارمندی چیست و اهمیت استفاده از آن به چه میزان است و همچنین مطلع هستیم که تفاوت انواع میز اداری با میز کارمندی چیست میخواهیم باید اهمیت میز کارمندی صحبت کنیم.

اهمیت دقت در خرید میز کارمندی چیست؟

میز کارمندی ساده

میز کارمندی میزی است که کارمندان شرکت حداقل 7 ساعت از وقت خود را پشت آن مینشینند و مشغول به کار میشوند. اگر در هنگام خرید میز کارمندی به جزئیات و استاندارد بودن میز توجهی نکنیم کارمندان هنگام کار دچار مشکل میشوند. به طور مثال هنگام خرید میز کارمندی باید به ابعاد اتاقی که میخواهیم میز را برای آن بخریم توجه کنیم و میز باید طوری باشد که نه طول کوچکی داشته باشد و نه آنقدر بزرگ باشد که رفت و آمد را دچار مشکل کند. همچنین باید به ارتفاع آن نیز توجه کرد زیرا اگر ارتفاع کم و زیاد باشد کار کردن بر روی آن را سخت میکند.

میز کارمندی را از کجا تهیه کنیم؟

میز کارمندی ارزان

همانطور که گفته شد در هنگام خرید میز کارمندی باید به آن بسیار توجه کرد و جایی که از آن میز کارمندی خریداری میکنیم اهمیت بسیار زیادی دارد. ما در فضاسیستم با دو دهه سابقه در فروش محصولات دکوراسیون اداری، در ساخت کلیه محصولات خود از جمله میزهای کارمندی از بهترین متریال استفاده میکند و برای اطمینان خاطر بیشتر شما آن را همراه با گارانتی عرضه میکند.

جمع بندی

با مطالعه مقاله ویژگی های میز کارمندی چیست و اهمیت استفاده از آن شما متوجه شدید که میز کارمندی چیست و ویژگی های آن به چه صورت است. همچنین درباره اهمیت خرید یک میز کارمندی مناسب نیز صحبت کردیم. در آخر میتوان گفت دقت در تهیه میز کارمندی حتی با وجود پرداخت هزینه ای بیشتر برای تهیه آن بسیار مهم است.

جهت مشاهده میزهای کارمندی ما بر روی میز کارمندی کلیک کنید.