فرق میز کارشناسی ام دی اف و نئوپان چیست؟ در ساخت میزهای کارشناسی از متریال های مختلفی استفاده میشود که دو تا از پرکاربردترین آنها ام دی اف و نئوپان است. میز کارشناسی ام دی اف و نئوپان دو مدل از پرطرفدارترین میزهای کارشناسی است که امروزه هرکدام طرفداران خاص خودشان را دارند.

در این مقاله میخواهیم به این موضوع بپردازیم که فرق میز کارشناسی ام دی اف و نئوپان چیست اما برای اینکار در ابتدا لازم است به طور مختصر اشاره کنیم که هرکدام از میزهای کارشناسی ام دی اف و نئوپان چه خصوصیات و ویژگی هایی دارند تا در ادامه به بررسی تفاوت بین آنها بپردازیم. در انتها نیز با توجه به فرق میز کارشناسی ام دی اف و نئوپان به این موضوع میپردازیم که کدامیک برای خرید گزینه ی مناسب تری است. با ما همراه باشید.

میز اداری کارشناسی ام دی اف چیست

فرق میز کارشناسی ام دی اف و نئوپان این است که در میز کارشناسی ام دی اف از پودر چوب به همراه چسب استفاده میشود که در جاهای مرطوب کاربرد بیشتری دارد و میز کارشناسی نئوپان از خورده چوب به همراه چسب است که در باز و بسته کردن زیاد میز مقاومت بیشتری دارد که در این مقاله به بررسی بیشتر می پردازیم.

ویژگی های میز کارشناسی ام دی اف

مهم ترین ویژگی که اصلی ترین فرق میز کارشناسی ام دی اف و نئوپان نیز میباشد، کیفیت بسیار بالای میز کارشناسی ام دی اف است. این مدل میز به دلیل استفاده از ام دی اف از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در برابر ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد.

علاوه بر مقاومت در برابر ضربه میز کارشناسی ام دی اف تحمل وزن بسیار بالایی نیز دارد. یعنی در صورت قرار دادن اجسام سنگین بر روی میز، هیچ مشکل خاصی برای آن پیش نمی‌آید و میتوان بازهم از آن استفاده کرد.

میز اداری کارشناسی نئوپان چیست؟

میز اداری کارشناسی نئوپان چیست

میز کارشناسی نئوپان دیگر میزی است که برای کارشناسان مورد استفاده قرار میگیرد. به طور کلی میتوان گفت نئوپان برخلاف ام دی اف از به هم پیوستن و ترکیب خرده چوب ایجاد میشود و خرده چوب ها طی فرآیندی توسط چسب به یکدیگر میچسبند. از این رو کیفیت آن پایین تر از ام دی اف میباشد. در ادامه به بررسی ویژگی های میز کارشناسی نئوپان میردازیم.

ویژگی های میز کارشناسی نئوپان

شاید مهم ترین دلیلی که بسیاری از افراد میز کارشناسی نئوپان را به رقیب آن یعنی میز کارشناسی ام دی اف ترجیح دهند را بتوان در قیمت آن دانست. میزهای کارشناسی نئوپان از قیمت بسیار پایین تری برخوردار هستند. اما لازم است توجه کنیم که همانند قیمت، کیفیت آن نیز بسیار کم میباشد و ممکن است خیلی زود خراب شود.

دیگر ویژگی میز کارشناسی نئوپان که از معایب آن به شمار میرود نیز ضد آب نبودن آن است. این مدل میز در تماس با آب خراب میشود و اگر با آب تماس پیدا کند دار مشکل میشود و اصطلاحا باد میکند که پس از این اتفاق مجبور به پرداخت هزینه زیادی برای تعمیر و یا تعویض آن میشویم.

فرق میز کارشناسی ام دی اف و نئوپان در چه مواردی میباشد؟

تفاوت میز اداری کارشناسی ام دی اف و نئوپان چیست

تا به اینجا با هرکدام از میزهای کارشناسی ام دی اف و نئوپان آشنا شدیم. اکنون میخواهیم به فرق میز کارشناسی ام دی اف و نئوپان بپردازیم و بررسی کنیم که کدامیک از آنها گزینه بهترین برای خرید میباشد. در انتها نیز به این موضوع اشاره میکنیم که برای تهیه میز کارشناسی ارزان و با کیفیت بهتر است از کجا خرید کنیم.

کیفیت کدامیک از میزهای کارشناسی ام دی اف و نئوپان بهتر است؟

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، ام دی اف به دلیل ساختار آن از کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به میز کارشناسی برخوردار است و اصلی ترین فرق میز کارشناسی ام دی اف و نئوپان را میتوان در تفاوت کیفیت آشکار آنها دانست. 

همچنین لازم به ذکر است که میز کارشناسی ام دی اف ضد ضربه و ضد آب نیز میباشد. یعنی هم در برابر ضربه هایی که به طور روزمره ممکن است به سطح میز وارد شود مقاومت بالایی دارد و هم اینکه در صورت تماس آن با آب به مشکلی بر نمیخورد. با این وجود دیگر فرق میز کارشناسی ام دی اف و نئوپان را میتوان ضد آب و ضد ضربه بودن ام دی اف دانست. 

میز کارشناسی نئوپان ارزان تر از ام دی اف است.

دیگر فرق میز کارشناسی ام دی اف و نئوپان در قیمت آنها میباشد. همین تفاوت قیمت باعث میشود عده ای از افراد برای قیمت ارزان تر میز نئوپان، خرید آن را به میز کارشناسی ام دی اف ترجیح میدهند. اما لازم به ذکر است که با اینکه قیمت آن پایین میباشد اما ممکن است پس از مدتی استفاده مجبور به پرداخت هزینه برای تعمیر و یا تعویض آن شوید.

کدامیک از میزهای کارشناسی ام دی اف و نئوپان را تهیه کنیم؟

فرق میز اداری کارشناسی ام دی اف و نئوپان

در بالا به فرق میز کارشناسی ام دی اف و نئوپان اشاره کردیم. حالا شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که کدامیک برای شما گزینه بهتری خواهد بود. انتخاب این مورد کاملا بستگی به خواسته شما دارد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به کیفیت بسیار اهمیت میدهند و میخواهید میز کارشناسی که تهیه میکنید کیفیت بالایی داشته باشد تا در آینده به مشکل نخورید و هزینه ای برای تعمیر و تعویض میز پرداخت نکنید، پیشنهاد ما به شما خرید میز کارشناسی ام دی اف است.

اما از طرف دیگر اگر از آن دسته افرادی هستید که فقط به قیمتی که بابت خرید میز پرداخت میکنید فکر میکنید، تهیه یک میز کارشناسی نئوپان برای شما گزینه خوبی خواهد بود. اما باید این مورد را هم در نظر بگیرید که از آنجایی که کیفیت آن پایین است ممکن است مجبور به پرداخت هزینه تعمیرات و یه تعویض میز شوید.

میز کارشناسی ارزان و با کیفیت را از کجا بخریم؟

پس از مطالعه مقاله “فرق میز کارشناسی ام دی اف و نئوپان” شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که میز با کیفیت و ارزان را از کجا تهیه کنید بهتر است. ما در فضاسیستم میزهای ام دی اف با کیفیت بسیار بالا و تنوعی بسیار زیاد را با قیمتی کم را برای شما فراهم کرده ایم.

همچنین لازم به ذکر است که کلیه محصولات ما همراه با گارانتی عرضه میشود تا خیال شما از بابت کیفیت محصولی که خریداری میکنید راحت باشد. جهت مشاهده میزهای کارشناسی ما بر روی میز کارشناسی کلیک کنید.