میز اداری با روکش وکیوم یعنی چه و مزایای آن چیست؟ روکش وکیوم یک ویژگی است که می تواند روی محصولات چوبی مانند میز، مبلمان و … نصب شود. با استفاده از روکش وکیوم ما می توانیم وسایلی مستحکم و مقاوم در برابر ضربه و خوردگی داشته باشیم. در ادامه به بررسی روکش وکیوم و مزایا و معایب و قیمت آن میپردازیم اما در ابتدا لازم است که بدانیم که چگونه روکش وکیوم مورد استفاده قرار می گیرد.

روکش وکیوم

میز اداری با روکش وکیوم یک فرآیند در ساخت محصولات اداری است که در آن با استفاده از ابزارآلات کارخانه ای، هوای بین میز و روکش وکیوم تخلیه می شود و با چسب به میز متصل میشود که فرق میز اداری با روکش وکیوم و میز های دیگر استفاده نشدن pvc در میز است که وکیوم کل ورق میز را احاطه میکند و زیبایی خاصی به میز میدهد.

امروزه استفاده از روکش وکیوم در وسایل چوبی به دلیل مزایای زیادی که دارد بسیار کارآمد است و طرفداران بسیار زیادی دارد. در ادامه بررسی می کنیم که علت محبوبیت روکش وکیوم چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم و مزایای آن چیست.

برای خرید میز های وکیومی به دسته میز اداری وکیوم سر بزنید

مزایای روکش وکیوم در میز اداری چیست؟

امروزه بسیاری از افراد تمایل به استفاده از روکش وکیوم برای محصولات خود دارند. استفاده روکش وکیوم مزایا بسیار زیادی دارد که از جمله این مزایا می توان به مقاوم تر شدن محصول اشاره کرد که به دلیل خلاء به وجود آمده بین میز و روکش می باشد. بسیاری از محصولات چوبی مانند میز مدیریت و مبلمان از وسایلی هستند که روزانه مورد استفاده قرار می گیرند و در معرض آسیب دیدگی هایی مانند زدگی و خوردگی هستند. با استفاده از این روکش ها می توان تا حد زیادی از زدگی و خوردگی این محصولات جلوگیری کرد.

علاوه بر آن این روکش ها در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شود. به همین علت تنوع زیادی دارند. استفاده از روکش وکیوم می تواند علاوه بر استحکام و مقاومتی که به میز می دهد، زیبایی بسیاری زیادی نیز به محصولاتی که در آن استفاده می شود ببخشد.

 

چه کسانی باید از روکش وکیوم استفاده کنند؟

میز اداری روکش وکیوم

استفاده از این روکش ها در محصولات چوبی بسیار شایع است و می توان در هر محصولی از آن استفاده کرد.به طور کل با استفاده از این نوع روکش در تمام وسایل چوبی از جمله میز، صندلی، کابینت، مبلمان و … طول عمر وسیله را بیشتر می کنیم. در همه وسایل استفاده از آن اجباری نیست اما در برخی از وسایل استفاده از این نوع روکش بسیار حیاتی است.

به طور مثال استفاده از این روکش در مبلمان اداری که استفاده زیادی دارد و روزانه محل نشست و برخاست است بسیار ضروری است. و یا در میز هایی که در مسیر رفت و امد هستند و روزانه وسایل مختلف روی آن قرار می گیرد و امکان برخورد اجسام مختلف و در نتیجه زدگی و خوردگی وجود دارد بسیار حیاتی می باشد.

لازم به ذکر است که روکش وکیوم در بسیاری از شرکت ها در میز مدیریت نیز استفاده می شود. اگر به کسب اطلاعات بیشتر درباره آن دارید می توانید مقاله ما را راجع به میز مدیریت صفحه وکیومی مطلاعه کنید.

قیمت استفاده از روکش وکیوم در میز های اداری

قطعا بهره مند شدن از این تکنولوژی در وسایل مختلف هزینه ای را شامل می شود. این هزینه بستگی به نوع محصولی که میخواهیم از این نوع روکش برای آن استفاده کنیم دارد. همچنین به جز نوع محصول، ابعاد محصول مورد استفاده نیز در قیمت آن تاثیر دارد. اما آیا ارزش دارد هزینه ای اضافی برای استفاده از این روکش ها پرداخت کنیم؟

هیچکس دوست ندارد وسیله ای که استفاده می کند دچار زدگی یا خوردگی شود. خیلی از افراد با دیدن مشکلات ظاهری در وسیله مورد استفاده خود به دنبال رفع آن، تعمیر و یا تعویض، میروند. اما با پرداخت هزینه ای بیشتر برای این روکش ها، همچین مشکلاتی تا حد زیادی برطرف می شود و میتوان گفت طول عمر محصولمان بیشتر می شود.

سوالات متداول

روکش وکیوم چه تاثیری بر روی میز می گذارد ؟

روکش وکیوم علاوه بر زیبایی که به میز میدهد به ماندگاری بالای صفحه میز هم کمک میکند

روکش وکیوم چه رنگ هایی دارد ؟

روکش وکیوم برای میز از رنگ های مختلفی ساخته شده است که رنگ آن با رنگ های میز ها یکی است