میز اداری

میز اداری یا همان میز کار به میز هایی گفته میشود که عموما طراحی اداری و مناسب برای کار کردن و با امکانات خاص خود تولید میشود که عمر بالایی دارند و بسته به سبک فضای اداری شما خریداری میگردد.

مشاهده بیشتر توضیحات

راهنمای خرید میز اداری

در اول کار باید به دو المان توجه کنید 1-طرح فضای اداری کاری شما 2-رنگ صندلی و طرح آن چون ممکن است علاوه بر اینکه زیبایی به اتاق خود با خرید میز اداری دهید فضای کاری را شلوغ کنید و لذت کار کردن را پایین بیاورید پس سعی کنید از طرح های هم شکل و هم رنگ و یا متضاد استفاده کنید. اگر که جمع نفرات پرسنل شما بالا میباشد برای هر کدام طرح جدا نخرید به جای آن طرح ثابت ولی رنگ های متفاوت بخرید که اگر باز هم رنگ ها یکسان باشد زیبایی بهتری را دریافت میکنید. گاهی هم ست کردن میز پرسنل با میز مدیر زیبا میشود که تفاوت را در ابعاد ایجاد کنید. در مبحث طرح هم کار کاملا سلیقه ای میباشد.

متریال میز های اداری

در گروه تولیدی فضاسیستم کلاف های متفاوتی در میز ها کار میشود که عبارت است از 1-چوب 2-فلز 3-ام دی اف 4-نئوپان (لترون) که در بین اینها کلاف چوبی در کار های کلاسیک استفاده میشود و قیمت خیلی بالاتری نسبت به بقیه دارد. کلاف فلزی فقط در قسمت پایه ها کار میشود و مقاومتی بالاتری را دارد البته نه از جنس چوبی و به خاطر طرح هایی که در پایه ها وجود دارد و معمولا ساده میباشد به میز مدرن هم معروف است.

جنس نئوپان (لترون) در میز اداری

پر کار ترین جنس میز نئوپان میباشد که به دلیل پایین بودن قیمت آن جزو اقتصادی ترین جنس بازار میباشد که هم مقاومت بالایی را دارا میباشد و هم ارزان میباشد. نقطه ضعفی که همه ی جنس ها دارند ولی در نئوپان حساس تر است آب میباشد، اگر میز اداری شما در فضایی قرار گرفته که رطوبت زیادی را دارد و یا در معرض آب میباشد توصیه نمیگردد که از جنس نئوپان خرید انجام دهید.

جنس mdf در میز اداری

در ساخت انواع میز های اداری از متریال های مختلفی بکار برده میشود اما ام دی اف(MDF) معروف تر از بقیه مدل هاست. استفاده از ام دی اف مزایای بسیار زیادی دارد که از مهم ترین آن ها میتوان به افزایش مقاومت میز و مقاوم شدن میز اداری در برابر بسیاری از تهدید ها، مانند ضربه و رطوبت که سلامت میز را تهدید میکند اشاره کرد.

از آنجایی که میز اداری در طول روز استفاده بسیار زیادی دارد، مقاومت آن عامل بسیار مهمی است که هم باعث می‌شود میز در طول زمان استفاده دچار مشکل نشود و هم طول عمر آن را افزایش بدهد.

قیمت میز اداری

قیمت های میز همانطور که عرض شد به عامل مهمی که جنس میباشد وابسطه است ولی عامل های دیگری هم میباشد که تعیین کننده قیمت هستند، ابعاد میز همیشه تاثیر گذار است که هر چقدر بزرگتر باشد قیمت میز اداری بالاتر است. طرح میز هم از عوامل تاثیر گذار است که اگر شما میز طرحدار را انتخاب کنید که زمان زیادی برای تولید آن صرف شود باید قیمت بیشتری نسبت به میز اداری ساده گذاشته شود. مبحث سوم امکانات میز کار است که هر چقدر امکانات میز بیشتر باشد قیمت هم بالاتر است که تفاوت امکانات را در توضیحات بعدی مفصل میپردازیم. گاهی هم بعضی از میز ها ابعاد و طرح یکسانی را دارا میباشند ولی به خاطر زیرساخت میز ممکن است قیمت متفاوتی را دارا باشند یعنی اگر زیرساخت میز اقتصادی انجام گردد که مقاوت را تغییر ندهد شما یک میز اداری اقتصادی را دارید که تمامی مدل های فضاسیستم دارای همین ویژگی میباشند.

قیمت میز کار

در ادامه قیمت گذاری میز اداری لازم است به دو مورد دیگر اشاره کنیم که مورد اول ابزار آلات میز میباشد مثل ریل ها، پایه های رگلاژ، قفل و …… که گروه ما همیشه تلاش میکند با بهترین کیفیت و کمترین قیمت و جست و جو پی در پی در میان ابزارآلات بازار همیشه بهترین ها را انتخاب کند. مورد دوم علاوه بر جنس کلاف روکش میز میباشد که باز هم تعیین کننده قیمت میباشد که باز هم کامل به آن میپردازیم.

روکش های میز اداری

تمامی روکش های میز که متغییر میباشد فقط برای کلاف ام دی افی است که روکش های دیگر کلاف هارا بیان میکنیم. روکش کلاف چوبی پلی استر مات و براق میباشد، روکش میز های فلزی همان فلز سوهان کشیده شده همراه پلی استر میباشد. روکش میز های نئوپان هم ملامینه ضد خش و ضد آب همراه با pvc میباشد. اما روکش ها میزاداری mdf به 1-ملامینه 2-هایگلاس و 3-وکیوم میباشد که پیشفرض ملامینه میباشد و با نظر شما روکش آن هایگلاس میگردد که قیمت بالاتری را دارد و روکش وکیوم هم که بصورت جداگانه و با طرح های مختلف به فروش میرسد

امکانات میز اداری

از امکانات مخصوص میز های کار میتوان به فایل 3 کشو، جاس کیس و کمد در میز ها اشاره کرد یا حتی جای زونکن خور که عموما در میز های کامپیوتر خانگی و یا میز های تحریر این ویژگی ها در نظر گرفته نمیشود و میز بدون امکانات و ساده تولید میگردد، شما میتوانید از فروشگاه ما بسته به کارایی خود هر میزی را با سلیقه و نظر شخصی خودتان سفارش دهید که در تمام میز های ما این امکان وجود دارد و تنوع طراحی میز ها به شما این امکان را میدهد تا بر اساس طراحی اتاق خود میز را خریداری کنید.

ابعاد میز اداری

ابعاد میز های اداری بسته به مدل میز متفاوت است ولی در کل طبق استاندارد طول میز 90 سانتی متر و تا 220 سانتی متر متغییر است که باید در این بازه باشد کمتر از این جایی برای گذاشتن اشیا نمیماند و با گذاشتن کشو صندلی زیر آن نمیرود و با بالاتر از این بازه صفحه مقاومت خود را از دست میدهد و ممکن است که بشکند مگر اینکه پایه در وسط میز هم قرار داده بشود، ولی عموما حتی یک میز 180 سانتی متر هم کار یک مدیر شلوغ را انجام میدهد.

طراحی خاص میز کار

مورد دیگری که در انواع میز اداری بسیار حائز اهمیت است ظاهر میز است. حتما برای شما هم پیش آمده که وارد یک شرکت بشوید و از دکوراسیون شرکت خوشتان بیاید. میزهای اداری بخش بسیار عمده ای از دکوراسیون اداره را تشکیل میدهند از این رو به هنگام خرید آن ها باید توجه بسیار زیادی به ظاهر و خصوصیات ظاهری میز بشود.

برای ایجاد یک دکوراسیون اداری شیک و جذاب باید به هنگام خرید انواع میز اداری، به دنبال میزی خاص و زیبا بگردیم که هم رنگ بندی مناسبی با دیگر وسایل شرکت داشته باشد و هم بتواند جلوه زیبای خود را کاملا نمایش بدهد.

در مجموع میتوان گفت میز اداری باید دارای دو خصوصیت باشد. یکی از آنها کیفیت و دیگری زیبایی است. شما میتوانید این دو ویژگی را با خرید میز اداری از فضاسیستم به طور کامل تجربه کنید.

نمایش 1–30 از 77 نتیجه